دفاع همسر محمدعلی رامین از مهناز افشار

مادر همسر مهناز افشار در پستی اینستاگرامی به توییت رائفی‌پور درباره این هنرپیشه واکنش نشان داد.

دفاع همسر محمدعلی رامین از مهناز افشار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سوسن صفاوردی همسر محمدعلی رامین و مادر همسر مهناز افشار  با انتشار پستی اینستاگرامی در صفحه شخصی‌اش به توییتی که علی‌اکبر رائفی‌پور درباره این هنرپیشه و انتشار یک توییت پرحاشیه از سوی او منتشر کرده بود، اینگونه واکنش نشان داد:

جناب رائفی پور
انتساب یک زن متاهل به یک زن فاسد چه سنخیتی با منش اهل بیت دارد!؟؟؟
در سیره اهل بیت (ع) مبتنی بر آیات صریح قران "ولا تنابزوا بالالقاب" و " و هماز مشاء بنمیم" (حجرات و القلم)، هیچگاه القاب زشت و بدزبانی حتی در میدان جنگ، متجلی نبوده است.چه برسد به تهمت ناروا به یک زن متاهل؟؟ شما به عنوان یک محقق که کار خود را شفاف‌سازی سیاست صهیونیستی تعریف کرده‌اید، دقیقا از همان روش‌ها برای حذف کسانی که در قالب فکری شما نیستند، استفاده کرده‌اید!!!
١-یک انسان مظلوم در جایی قربانی تعلل ناظران نسبت به یک آشوب‌گر مسلح که یک‌سال در فضای مجازی برای خودش مانور داده است، می‌شود.

٢-در جایی دیگر عکس شخصی بر روی خبر صفحه‌ای که تبلیغ اسلام انحرافی داشته، قرار می گیرد.

٣- و یک زن به نوع نگاه شرم‌آور به زنان، در این خبر واکنش نشان می‌دهد، بدون آنکه اشاره ای به عکس یا نام فردی داشته باشد.

حال دو مورد اول را به مورد سوم پیوند دادن ،چینش خبیثانه‌ای است که فقط در قامت سیاست و منش معاویه و صهیونیست‌ها که ظاهرا شما آن را شفاف‌سازی می‌کند، مجوز پیدا می‌کند نه در سیاست علی (ع)!!!!
"در حکومت علی آن کس که به یک زن متاهل تهمت ناروا می‌زند، محاکمه می‌شود و مجازات شلاق دارد!!!
آیا تهمت ناروا، بی‌اخلاقی، انحراف و تحریک افکار عمومی مصداق : تابلوی "ما زندگی بخشیدن را از اهل بیت اموخته‌ایم است "؟؟؟؟ این حجم از بی‌اخلاقی و این روش مصداق بارز دین سیاسی است که معاویه مروج آن بود و با زندگی بخشیدن اهل بیت، که سراسر دلسوزی و محبت و اخلاق بود، در تضاد کامل است.!!!! 

در نظام محب اهل بیت، مدعی‌العموم باید که شما را برای ترویج این رفتار به نام اهل‌بیت مجازات می‌کرد!!

مهناز افشار هفته گذشته توییتی از یک اکانت تقلبی را بازنشر کرد که به خاطر آن مورد هجمه قرار گرفت و همزمانی این اتفاق با قتل یک روحانی همدانی باعث شد تا عده‌ای خواهان محاکمه این هنرپیشه شوند. او این روزها برای برگزاری یک ورک‌شاپ آموزشی در آلمان به سر می‌برد، در حالی که در برگشت به ایران باید برای توضیح درباره این قضیه و به خاطر شکایت روحانی‌ای که از عکسش برای آن اکانت تقلبی استفاده شده بود، به دادگاه برود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان