معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه؛

جامعه مدنی، سمن‌ها و رسانه‌ها می‌توانند موجب به حرکت در آوردن چرخ محتوای پیشگیری باشند

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه جامعه با بیان اینکه به کارگرفتن ظرفیت سمن ها، نیازمند هنر و توانایی است، گقت: جامعه مدنی، سمن‌ها و رسانه‌ها می‌توانند موجب به حرکت در آوردن چرخ محتوای پیشگیری باشند.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان؛ به نقل از واحد اطلاع رسانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، محمدباقر الفت، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در نشست با اعضای هدایتگران این معاونت اظهار کرد: سمن‌ها می‌توانند به عنوان نیرویی برای مبارزه با فساد باشند و به دستگاه قضایی کمک کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه ادامه داد: باید توانایی استفاده از این ظرفیت به منظور تحقق اهداف قوه قضاییه را در کارشناسان دستگاه قضایی ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه به کارگرفتن ظرفیت سمن ها، نیازمند هنر و توانایی است، اظهارکرد: باید ادبیات و فرهنگ سمن‌ها را خوب بشناسیم تا باهم در یک جبهه مبارزه علیه فساد و پیشگیری از وقوع جرایم قرار بگیریم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با بیان اینکه جامعه مدنی، سمن‌ها و رسانه‌ها می‌توانند موجب به حرکت در آوردن چرخ محتوای پیشگیری باشند، خاطرنشان کرد: اگر قدرت جامعه را پشت برنامه هایمان قرار دهیم موفق خواهیم شد، چرا که جامعه را با جبر و درحالت بی اطلاعی نمی‌توان مکلف کرد رفتار به خصوصی داشته باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر