ماهان شبکه ایرانیان

ویزای مهاجم نیجریه ای صادر شد؛

آذری تا آخر پای اوساگونا ماند (عکس)

مشکل صدور ویزای اوساگونا با پافشاری سعید آذری حل شد و این بازیکن به همراه مدیرعامل ذوب آهن به سایر اعضای کاروان تیم اضافه شدند.

به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم فوتبال ذوب آهن که روز سه شنبه میهمان الزورا می شوند تا پنجمین دیدار خود را در لیگ قهرمانان آسیا برگزار کنند، امروز ظهر وارد نجف شدند ولی در فرودگاه شهر نجف ویزای اوساگونا مهاجم سبزپوشان صادر نشد تا تیم فوتبال ذوب آهن با مشکلاتی روبرو شود.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اما پس از مواجهه با این مشکل تاکید کرد که اگر ویزای اوساگونا صادر نشود، سایر اعضای تیم هم در کنار او باقی خواهند ماند و همین موضع سفت و سخت مدیرعامل سبزپوشان سبب شد تا افراد زیادی برای حل مشکل ایجاد شده پای کار بیایند.

البته پس از اینکه به آذری قول مساعد داده شد، او اجازه داد تا اعضای تیم پس از 40 دقیقه سرگردانی در فرودگاه نجف به سمت کربلا حرکت کنند ولی خودش در فرودگاه ماند تا از صدور ویزای اوساگونا اطمینان حاصل کند.

در نهایت دقایقی پیش بود که ویزای اوساگونا هم صادر شد و او به همراه مدیرعامل ذوب آهن به سمت کربلا حرکت کردند تا به سایر اعضای تیم ملحق شوند.

 
مدیرعامل ذوب آهن در گفتگو با ورزش سه در مورد مشکل به وجود آمده توضیح داد: « باید تشکر ویژه داشته باشم از طرف باشگاه ذوب آهن و از افرادی تشکر کنم که اگر نبودند، مشکل به این سادگی ها حل نمی شد.»

وی ادامه داد: « برای حل این مشکل آقای مسجدی سفیر ایران در عراق، آقای مکارم سرکنسول ایران در نجف،  آقای میرطالب معاون سرکنسولگری ایران در نجف، آقای شریعتی از همکاران وزارت امور خارجه و همکاران کمیته المپیک ایران و همینطور مسئولین عراقی تلاش کردند که باید از حسن نیت و همکاری آنها صمیمانه تشکر کنیم.»

تیم فوتبال ذوب آهن روز سه شنبه از ساعت 22:30 دقیقه برابر الزورا قرار می گیرد. در پایان هفته پنجم رقابت ها ذوب آهن 10 امتیاز کسب کرده و شرایط بسیار خوبی دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان