واردات محبوب‌ترین تایر کره‌ای به ایران ادامه خواهد یافت؟

یکی از محبوب ترین تایرهای وارداتی در بازار کشورمان در گروه های باری-اتوبوسی و سواری تایرهای هانکوک کره و یوکوهاما ژاپن است

یکی از محبوب ترین تایرهای وارداتی در بازار کشورمان در گروه های باری-اتوبوسی و سواری تایرهای هانکوک کره و یوکوهاما ژاپن است. نمایندگی ایرانی این تایرهای خارجی اعلام کرده است که شرکت های هانکوک و یوکوهاما فعلا فعالیت خود در داخل کشورمان را متوقف کرده اند اما بنا به خبرهای رسیده هنوز واردات و عرضه این تایرها ادامه دارد.
به نقل از سایت رسمی روزنامه دنیای خودرو، گفته می شود شرکت واردکننده انبارهای خود را تخلیه کرده و تمامی تایرهای موجود در انبار خود را به بازار عرضه کرده است بنابراین در حال حاضر جای نگرانی برای تامین این تایرها در بازار وجود ندارد.
در خصوص تایرهای هانکوک و یوکوهاما با تاریخ تولید 2019 نیز شرکت فوق اعلام کرده که مسئولیتی در قبال این تایرها نداشته و تایرهای مذکور مورد تایید این شرکت نبوده و ارتباطی با آن ها ندارد.
بنا به گفته یکی از مسئولین شرکت، واردات تایرهای هانکوک و یوکوهاما از خردادماه سال گذشته تا به امروز متوقف شده و این شرکت به صورت رسمی هیچگونه تایر کره ای یا ژاپنی وارد کشور نکرده و تایرهایی نیز که در بازار توسط این شرکت پخش می شود موجودی انبار پیش از خرداد آن است.
خروج هانکوک و یوکوهاما از کشور ما در حالی صورت گرفته است که این دو تایر از محبوب ترین تایرهای وارداتی بازار کشورمان بوده و فروش به نسبت خوبی در ایران داشته اند. جالب بدانید بنا به اخبار غیر رسمی فعالیت سرمایه‌گذاران این شرکت در کشور عراق همچنان ادامه دارد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان