گواردیولا:

بارسای مسی و نیمار و لیورپولِ کلوپ بهترین هستند

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی می‌گوید بارسلونا در دوران حضور مسی و نیمار در کنار هم و لیورپول با سرمربی‌گری یورگن کلوپ، بهترین تیم‌هایی هستند که تا کنون با آنها رقابت کرده.

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی می‌گوید اگر امسال با این تیم بتواند از عنوان قهرمانی لیگ برتر دفاع کند یکی از فوق‌العاده‌ترین موفقیت‌های دوران مربی‌گری خود را بدست خواهد آورد. پپ همچنین می‌گوید از زمانی که به عنوان مربی شروع به فعالیت کرده تا کنون با دو تیم روبرو شده که آنها را تیمهایی خارق‌العاده می‌داند و معتقد است این دو تیم بهترین تیم‌هایی هستند که در تمام طول عمرش با آنها رقابت کرده: یکی بارسلونا در دوران حضور همزمان مسی و نیمار در کنار هم در این تیم، و دیگری لیورپول امسال با هدایت یورگن کلوپ.

 

منچسترسیتی امروز در حالی به مصاف لستر می‌رود که در صورت پیروزی مقابل این تیم، یک هفته مانده به پایان فصل جاری لیگ برتر، بار دیگر صدرنشین این لیگ خواهد شد. شاگردان گواردیولا اگر در رقابت نفس‌گیر با لیورپول امسال هم موفق به قهرمانی در لیگ برتر شوند بعد از منچستریونایتد در سال 2009 اولین تیم انگلیسی‌ای خواهند بود که دو سال پیاپی جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر خواهند برد.

 

 

گواردیولا، لیورپول امسال را یکی از بهترین تیمهای دهه اخیر دانسته و گفت:" ما فصل پیش 100 امتیاز بدست آوردیم و امسال هم درحالیکه دو بازی باقی مانده 92 امتیازی هستیم. حضور در چنین موقعیتی بهترین دستاوردی است که من در دوران مربی‌گری‌ام داشته‌ام. بله، رسیدن به این موقعیت اصلا ساده نیست".

 

پپ در ادامه گفت:" من در دوران مربی‌گری‌ام مقابل تیمهای فوق‌العاده‌ای بازی کرده‌ام. ولی دو تا از این تیمها واقعا بی‌نظیر بوده‌اند. یکی بارسلونا در دوران حضور لوئیس انریکه، نیمار، مسی و سوارز. و دومی همین لیورپول در دوران هدایت یورگن کلوپ".

 

سرمربی منچسترسیتی در ادامه صحبتهایش گفت:" اینها بهترین تیمهایی هستند که به عنوان سرمربی با آنها روبرو شده‌ام. برای همین است که می‌گویم ایستادن در این موقعیت، درحالیکه جام قهرمانی در یک قدمی ما قرار دارد و تا آخرین لحظه با آنها به مبارزه ادامه می‌دهیم یکی از بزرگترین افتخارهای دوران مربی‌گری‌ام بوده".

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان