ایران- کرواسی؛ پیگیری می شود

تیم های امید ایران و کرواسی پیش از حضور در بازی های نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در صورت فراهم بودن شرایط یک بازی دوستانه با هم انجام خواهند داد.

به گزارش "ورزش سه"، این موضوع در زمان مربیگری کرانچار در تیم امید از سوی فدراسیون فوتبال پیگیری شد و قرار شد دو تیم در صورت صعود از مرحله گروهی و پیش از حضور در دور نهایی مرحله مقدماتی یک بازی دوستانه با هم برگزار کنند. این شائبه پیش آمد با اخراج کرانچار از سوی فدراسیون فوتبال برگزاری این بازی دوستانه نیز در هاله ای از ابهام قرار می گیرد اما بر اساس اعلام یکی از مدیران فدراسیون فوتبال برگزاری این بازی دوستانه به قوت خود باقی است و در سفر رییس کمیته ملی المپیک کرواسی به ایران روی این نکته تاکید شد.

اما سایت های کرواسی به اخراج کرانچار از تیم امید اشاره کردند و نوشتند کرانچار با وجود اینکه تیمش از مرحله گروهی بازی ها صعود کرد و یکی از 16 تیم حاضر در دور نهایی مقدماتی المپیک 2020 توکیو خواهد بود از کار برکنار شده است به این خاطر که فدراسیون فوتبال از نحوه بازی تیمش رضایت نداشته است.

قرار است تمرینات تیم امید با پایان بازی های لیگ برتر از سوی کادر فنی جدید دنبال شود. یحیی گل محمدی گزینه اول تیم امید بشمار می رود. مربی ای که البته از سوی باشگاه پدیده برای تمدید قرارداد دعوت به حضور در دفتر باشگاه شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان