ماهان شبکه ایرانیان

مرفاوی: با تمام وجود برای بقا بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال صبای قم می‌گوید بازیکنانش برای ماندن در لیگ برتر با تمام وجود مقابل استقلال خوزستان بازی می‌کنند.

مرفاوی: با تمام وجود برای بقا بازی می‌کنیم

به گزارش ایسنا، عبدالصمد مرفاوی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان با بیان اینکه فردا بازی سختی در پیش داریم که برد در آن برای ما خیلی مهم است گفت: ما فردا با قهرمان سال گذشته لیگ بازی داریم که امسال نیز شرایط بسیار خوبی دارد و به صعود در آسیا نیز امیدوار است.

وی با بیان اینکه حریف تیمی یکدست است گفت: بازیکنان ما با تمام وجود به میدان خواهند رفت. با توکل بر خدا و تلاش و همت بچه‌ها ان‌شاءالله سه امتیاز را به دست می‌آوریم چرا که ماندن ما در لیگ وابسته به این سه امتیاز است.

مرفاوی ادامه داد: بازیکنان با توجه به برد در بازی گذشته انگیزه لازم و شرایط روحی و روانی مناسبی دارند. امیدواریم فردا بازی به دور از احساسات و با منطق و تدبیر ارائه کنند و مردم خوب قم را خوشحال کنند.

سرمربی صبا با تشکر از حضور و همراهی هواداران و تشویق تیم گفت: حضور هواداران برای ما بسیار مثمر ثمر خواهد بود. از مردم قم می‌خواهیم که ما را در این بازی تنها نگذارند و تیم شهر خود را مورد حمایت قرار دهند.

وی با اشاره به حساسیت بازی فردا و همچنین استرسی که این شرایط ایجاد می‌کند گفت: بازیکنان با تمام وجود برای شخصیت تیم و هواداران صبای قم به میدان می‌روند.

وی در پایان تصریح کرد: تیم استقلال خوزستان محترم و قدرتمند است اما تمام تکیه ما به ساق پای بازیکنان صبای قم برای دفاع از حیثیت و شخصیت فوتبال قم است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان