ماهان شبکه ایرانیان

سرمربی تیم فوتبال صبای قم:

صبا برای بقا توجهی به نتایج سایر بازی‌ها ندارد

قم - سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان این که تماشاگران قمی فردا صبا را تنها نگذارند، گفت: صبا برای بقا توجهی به نتایج سایر بازی‌ها ندارد.

صبا برای بقا توجهی به نتایج سایر بازی‌ها ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، صمد مرفاوی عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صبای قم و استقلال خوزستان اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم فردا بازی خوبی ارائه دهیم. بازی سختی در پیش داریم و در باربر تیمی به میدان می‌رویم که قهرمان لیگ بوده و در لیگ قهرمانان آسیا مدعی صعود است.

وی افزود: با تیم یکدستی روبرو می‌شویم که قابل احترام است و ما همه شرایط و همه چیز را در دست خود داریم و کاری به نتایج سایر تیم‌ها در بازی‌های دیگر نداریم و با امید به خدا و تلاش تیم به دنبال پیروزی و 3 امتیاز بازی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: موفقیت ما به 3 امتیاز بازی با استقلال خوزستان وابسته است و بازیکنان ما انگیزه زیادی برای این بازی دارند و بازیکنان ما در بازی قبل توانستند بازی مهمی را ببرند و این سبب شد بازیکنان ما از نظر روانی در شرایط خوبی قرار بگیرند.

مرفاوی بیان داشت: از هوادارانی که از نزدیک در کنار ما هستند تشکر می‌کنم و در بازی با نفت نیز حضور هواداران در تهران برای ما مثمر ثمر بود و به پیروزی تیم ما کمک کرد و بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند و امیدوارم تماشاگران قمی فردا ما را تنها نگذارند و با تمام وجود از تیم حمایت کنند.

وی عنوان کرد: این پیشنهاد بازیکنان ما بود که زودتر به قم بیاییم و ما تیم حریف را آنالیز کرده‌ایم و کاملاً نسبت به حریف شناخت داریم و امیدواریم بتوانیم که با تمام وجود بازی کنیم و هیچ کاری به سایر بازی‌ها نداریم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: ما می‌خواهیم از حیثیت و شخصیت تیمی خود دفاع کنیم و به همین دلیل توجهی به این نداریم که استقلال خوزستان از یکی دو بازیکن خود استفاده بکند یا نکند. ما در نیم فصل دوم روند خوبی طی کرده‌ایم و امیدوارم بتوانیم فردا به امتیازات خود اضافه کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان