ماهان شبکه ایرانیان

مخاطب شناسی از الزامات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: مخاطب شناسی را یکی از الزامات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و یادآور شد: تشکل‌های ایثارگری باید متناسب با علایق و سلایق جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان برنامه ریزی کنند و به معرفی الگوهای فرهنگ ایثار و شهادت بپردازند.

مخاطب شناسی از الزامات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش ایسنا، عبدالله پاکاری در نشست هماهنگی تشکل‌های «پیام آوران ایثار» استان، با اشاره به اهمیت فعالیت تشکل‌های ایثارگری، اظهار کرد: خوشبختانه در تمام گروه‌های ایثارگری تشکل داریم.

وی تشکل «پیام آوران ایثار» را یکی از تشکل‌های مهم و اثرگذار ایثارگری دانست و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالت بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده و امروز این فرهنگ والا هدف مستقیم دشمن قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه مغرضان و معاندان انقلاب و نظام اسلامی مبانی و مصادیق فرهنگ ایثار و شهادت را برنمی تابند، گفت: ایثارگران می‌توانند نقش اساسی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشند.

این مقام مسئول با تاکید بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت تشکل‌های ایثارگری برای تحقق اهداف و مأموریت‌های بنیاد، اضافه کرد: تشکل‌ها نهایت تعامل و همکاری را با سازمان‌ها و دستگاه‌های فرهنگی داشته باشند تا این هم افزایی موجب ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه شود.

وی خواستار شناسایی فعالان حوزه فرهنگ ایثار و شهادت شد و عنوان کرد: بسیاری از افراد با استفاده از هنر و قلم خود به تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمک می‌کنند لذا تشکل پیام آوران ایثار بهترین ظرفیت برای برقراری ارتباط بین این افراد و مخاطبان است.

پاکاری مخاطب شناسی را یکی از الزامات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و یادآور شد: تشکل‌های ایثارگری باید متناسب با علایق و سلایق جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان برنامه ریزی کنند و به معرفی الگوهای فرهنگ ایثار و شهادت بپردازند.

مدیرکل بنیاد گیلان خاطرنشان کرد: اگر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های آینده تلاش نکنیم این فرهنگ در غربت می‌ماند.

وی با بیان اینکه امروز ایثارگران ما منشأ اثر و خدمت برای کشور و نظام هستند، گفت: باید از ظرفیت تشکل‌های ایثارگری در جهت رسیدگی به مسائل نه تنها مربوط به جامعه شاهد و ایثارگر بلکه کشور استفاده کنیم.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان