مهدی تاج: باشگاه‌های بدهکار حق جذب بازیکنان خارجی را ندارند

مهدی تاج گفت: باشگاه‌ها تا زمانی که در فیفا و AFC پرونده بدهی مفتوح دارند حق جذب بازیکن خارجی را ندارند.

مهدی تاج: باشگاه‌های بدهکار حق جذب بازیکنان خارجی را ندارند

به گزارش ایسنا، رییس فدراسیون فوتبال در حاشیه برگزاری همایش خیرین ورزش کشور گفت: کار بسیار خوبی است که این همایش در وزارت ورزش و جوانان در حال برگزاری است. 4 هزار ورزشکار و سالن نیمه تمام داریم که برخی از این‌ها مربوط به فوتبال است که امیدواریم با کمک خیرین ورزشیار کشور بتوانیم این ورزشگاه‌ها را تکمیل و به مرحله اجرا درآوریم.

وی درباره آنالیزور جدید کی‌روش گفت: کی‌روش با شناخت قبلی که نسبت به وی داشت، او را جذب کرده و در این زمینه با فدراسیون فوتبال نیز صحبت کرده بود. البته قرارداد وی روزمزد است و ما طی زمان‌هایی که با تیم ملی همکاری می‌کند، سعی می‌کنیم پولش را پرداخت کنیم.

تاج همچنین در رابطه با وضعیت بازیکنان خارجی تیم‌های لیگ برتر برای فصل جدید خاطرنشان کرد: باشگاه‌هایی که بازیکنان و مربیان سابقشان از آنها به AFC و فیفا شکایت کرده‌اند و به هر دلیلی پرونده آن‌ها مفتوح است نمی‌توانند بازیکن خارجی بگیرند. هر باشگاهی که بخواهد بازیکن جذب کند در صورتی که نام این بازیکنان از طریق فدراسیون فوتبال ثبت نشود، نمی‌تواند از او استفاده کند. امروز طی صحبتی که با توفیقی و باشگاه استقلال داشتیم اعلام کردند که کلیه پرونده‌هایشان در فیفا بسته شده و این جای خوشحالی است. البته باید از فیفا در این زمینه استعلام بگیریم که آیا تمام پرونده‌های این باشگاه بسته شده است یا خیر. ما به سرعت این مسئله را پیگیری خواهیم کرد.

ادامه دارد...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر