PSG در ایتالیا به دنبال سرمربی

پاری سن ژرمن قصد دارد برای فصل آتی تغییراتی در راس کادر فنی خود ایجاد کند.


به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف و غیرمنتظره پاری سن ژرمن در هفته های اخیر و از دست دادن جام حذفی و لیگ قهرمانان، باعث افزایش انتقادات نسبت به عملکرد توماس توخل شده و نشریات فرانسوی خبر از احتمال تغییر و تحول روی نیمکت این تیم متمول داده اند.

 

ماکسی آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، اولین گزینه ناصر الخلیفی برای فصل بعد است. آلگری در سالهای اخیر عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان با یوونتوس داشته و دو بار بیانکونری را به فینال رسانده است. وضعیت آلگری در یوونتوس نامشخص بوده و احتمال جدایی این سرمربی ایتالیایی وجود دارد و اگر این اتفاق رخ دهد، شاید فرانسه مقصد بعدی وی باشد.

 

 

دیگر گزینه پاری سن ژرمن، آنتونیو کونته، سرمربی سابق چلسی است. کونته در فصل اخیر به استراحت پرداخته و هدایت هیچ تیمی را بر عهده نداشت، اما به نظر می رسد وی قصد دارد به زودی به عرصه مربیگری بازگردد و پاری سن ژرمن می تواند گزینه مناسبی برای او باشد.

 

البته به جز این دو نام مطرح شده، شایعاتی در خصوص احتمال تصدی این پست از سوی ژوزه مورینیو نیز مطرح شده است. سرمربی پرتغالی نیز در ماه های اخیر و بعد از جدایی از منچستریونایتد بیکار بوده و بی میل نیست هدایت پاری سن ژرمن را در تابستان پیش رو بر عهده گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر