آموزش بافت آفریقایی مو ساده اما حرفه ای در ۶ مرحله

در این مطلب آموزش بافت آفریقایی به صورت مرحله به مرحله و تصویری را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم با کمک این مطلب بتوانید مهارت لازم را در زمینه این بافت مو بدست آورید.

آموزش بافت آفریقایی مو ساده اما حرفه ای در 6 مرحله

بافت موی آفریقایی امروزه توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کرده است و اگر شما تمایل دارید به موهایتان حالت و فرم بی نظیری را ببخشید بهتر است از این مدل بافت موی تزیینی استفاده نمایید. توجه داشته باشید که زدن این بافت روی موها به راحتی امکان پذیر است و شما می توانید با مشاهده مراحل آموزش بافت آفریقایی به صورت تصویری و تمرین و تکرار زیاد مهارت لازم را بدست آورید.

آموزش بافت آفریقایی در 6 مرحله ساده

ابتدا برای شروع کار مدلی که تمایل دارید در انتها به آن برسید را طراحی نمایید. شما می توانید مدلی از بافت مو را که انتخاب کرده اید روی یک کلاه گیس امتحان کنید سپس آن را روی سر خود امتحان کنید. در مطالب قبلی آموزش بافت موی هلندی و آموزش بافت موی فرانسوی را مشاهده کردید در ادامه مراحل آموزش بافت آفریقایی را در اختیار شما همراهان عزیز و همیشگی مجله آرگا قرار داده ایم.

 آموزش بافت آفریقایی

مراحل بافت موی آفریقایی

ساده ترین سبک این می باشد که ابتدا موهایتان را به 4 تا 6 بخش تقسیم نمایید که این تقسیم بندی ها اختیاری هستند و شما می توانید این مدل بافت مو را به صورت کج یا مستقیم روی موهای خود بزنید. مراحل بافت موی آفریقایی به صورت زیر است :

 آموزش بافت آفریقایی

1. ابتدا موهایتان را به کمک ترکیبی از آب و نرم کننده مو خیس نمایید سپس موهایتان را شانه بزنید تا ژولیدگی آن ها از بین برود. توجه داشته باشید که موها باید مرطوب باشند و به طور کامل خیس نباشند.

خیس کردن مو
2. در این مرحله از آموزش بافت آفریقایی موها را تقسیم بندی نمایید که برای تقسیم کردن موها باید قسمتی از سر و مو را برای بافتن انتخاب کنید و از همان جا اقدام به زدن بافت روی موهایتان نمایید. بقیه موهایتان را به جز ناحیه ای که انتخاب کرده اید به طرف دیگر سرتان انتقال دهید. بخش نازکی از موهایتان را جدا نمایید تا بافتن را از این قسمت شروع کنید و بافت را از بخش اول موها شروع نمایید.

تقسیم بندی موها
3. بخش اول موهایتان را به سه قسمت تقسیم نمایید.

تقسیم بندی موها

4. سپس قسمت راست را نیز در زیر قسمت وسط قرار دهید و بعد از آن قسمت چپ را هم زیر قسمت وسط قرار دهید و یک بار دیگر نیز این مراحل را تکرار نمایید.

بافت موی آفریقایی
5. بعد از انجام مرحله بالا رشته بیرونی موهایتان را در قسمت کناری نگه دارید و به بخش وسطی مقداری مو اضافه نمایید و با آن ترکیب نمایید تا یکی شوند. در این مرحله سه رشته از موهایتان را بردارید و مقداری مو به رشته وسطی اضافه نمایید تا به انتهای موهایتان برسید. انتهای موهایتان را با کمک گیره سر به صورت محکم ببندید و شروع به بافتن بخش بعدی موهای خود نمایید.

آموزش بافت آفریقایی
6. توجه داشته باشید که باید به اندازه قبلی از موهایتان را برای بخش دوم بافت مو انتخاب کنید و دوباره بخش دوم موهایتان را مرطوب نمایید و مانند مراحل قبل شروع به بافتن موهایتان نمایید.

بافت موی آفریقایی

بافت موی زیبا و افریقایی

نکاتی برای بافت مو آفریقایی

  • شما می توانید با کمک مراقبت های ویژه موهای بافته شده تان را به مدت 7 روز یا بیشتر نگهداری نمایید.
  • شب ها به کمک روسری موهایتان را بپوشانید تا از شل شدن بافت موی خود جلوگیری کنید.
  • در هنگام حمام کردن میز از کلاهی نظیر جوراب زنانه ساق بلند برای پوشاندن موهایتان استفاده کنید.
  • برای شستن موها با بافت آفریقایی از شامپوی که با آب رقیق شده است استفاده کنید.

مدل بافت آفریقایی

در این مطلب با مراحل آموزش بافت آفریقایی آشنا شدید که امیدواریم این مدل بافت مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل بافت مو کلیک کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان