رحمانی مطرح کرد؛

تأمین واحدهای تولیدی برای رونق تولید و اشتغال در جامعه/ خودروسازان موظف به تولید قطعات داخلی شدند

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروسازان به تولید قطعات خودرو در داخل کشور موظف شدند.

تأمین واحدهای تولیدی برای رونق تولید و اشتغال در جامعه/ خودروسازان موظف به تولید قطعات داخلی شدند

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم انعقاد توافق نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران با وزارت صنعت، معدن تجارت و تجارت که امروز (سه‌شنبه 17 اردیبهشت ماه) برگزار شد، اظهار کرد: در وزارت صنعت در خدمت 5370 نفر از ایثارگران هستیم.

وی افزود: در خود وزارتخانه 240 شهید، 795 جانباز، 71 آزاده و 2800 نفر رزمنده داریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه امسال در شرایط تهاجم اقتصادی و تحریم‌ها هستیم، گفت: امسال کارگروه و ستاد‌ی برای توسعه کسب و کار داشتیم و برنامه‌ریزی‌های لازم را در جهت تأمین واحد‌ها برای رونق تولید، حفظ تولید و اشتغال موجود در دستور کار خود قرار دادیم.

رحمانی بیان کرد: تحریم‌ها می‌تواند شرایط شکوفایی را نیز ایجاد کند و اولین برنامه ما در این زمینه افزایش توان تولید داخلی است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد:  در جلسه‌ای که قبل از نوروز 98 با حضور خودروسازان برگزار شد، آنان را به تولید داخلی قطعات خودرو موظف کردیم.

وی با بیان اینکه  علاوه بر تولیدات داخلی به بخش معدن نیز توجه کردیم، افزود: امسال باید یک نهضت مدنی ایجاد کنیم.

رحمانی با اشاره به اینکه به حوزه فناوری، صادرات و بازار به صورت جدی وارد شدیم، گفت: طرح‌هایی در حوزه‌های مختلف برای توسعه اقتصاد کشور داریم که هرکدام به عنوان یک ظرفیت شغلی محسوب می‌شوند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: معتقدیم که هیچ جوانی نباید بیکار بماند و در حال حاضر حوزه ما اشتغال‌های قابل توجهی داشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان