جزئیات رها شدن باران شیخی از چنگال ربایندگان +تصاویر

سرویس جامعه فردا: باران شیخی دختر ربوده شده در فروردین ماه امسال با تلاش شبانه روزی دستگاه قضا و نیروی انتظامی رها و آزاد شد.

به‌گزارش تسنیم، باران شیخی دانش آموز هشت ساله ساکن شهر مهاجران از توابع شهرستان شازند روز شنبه 24 فروردین امسال ساعت 7 ک. 40 دقیقه صبح پس از خروج از خانه به قصد مدرسه، ناپدید و ساعت 13 و 40 دقیقه روز شنبه طی تماسی با مرکز فوریت‌های پلیس خبر مفقودی باران به پلیس گزارش شد.

در این مدت باران 3 بار توانسته با خانواده صحبت کند. نخست 24 ساعت پس از دزدیده شدن، دوم روز پنجشنبه در تاریخ 12 اردیبهشت و سوم ساعت 16 روز شنبه بود، در این مدت ربایندگان بار‌ها با تماس با خانواده وی درخواست پرداخت مبلغی برای آزادی وی کرده بودند.

جزئیات رها شدن «باران شیخی» از چنگال ربایندگان +تصاویر

این درحالی است که دادستان اراک صبح امروز اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی دستگاه قضا و نیروی انتظامی دختر ربوده شده (باران شیخی) رها و آزاد شد.

عباس قاسمی بااشاره به آزادی باران شیخی دختر ربوده شده در شهرمهاجران استان مرکزی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی دستگاه قضا و نیروی انتظامی دختر ربوده شده (باران شیخی) رها و آزادشد.

جزئیات رها شدن «باران شیخی» از چنگال ربایندگان +تصاویر

وی افزود: این درحالی است که متهمان نیز در چابهار دستگیر شدند.

به گزارش میزان، قاسمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی اظهار کرد: دختر ربوده شده (باران شیخی) رها و آزادشد.

وی ادامه داد: متهمان در چابهار دستگیر شدند.

جزئیات رها شدن «باران شیخی» از چنگال ربایندگان +تصاویر

«باران شیخی» دانش آموز هشت ساله کلاس دوم روز شنبه 24 فروردین ماه جاری بعد از خروج خانه در شهرک مهاجران شازند از توابع استان مرکزی در راه مدرسه مفقود شد.

اعضای باند گروگانگیر دائم مخفیگاه‌شان را تغییر می‌داد‌ند
جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند خانوادگی گروگانگیری و رهایی گروگان 8 ساله شازندی در شهرستان چابهار خبر داد.

به گزارش  تسنیم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: ساعت 17 روز بیست و چهارم فروردین‌ماه امسال آدم‌ربایی دختر بچه‌ای 8 ساله از مقابل یکی از مدارس شهرستان شازند استان مرکزی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش و بلافاصله تیم‌هایی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی میدانی پلیس در محل حادثه مشخص شد سرنشینان یک دستگاه سمند سفید رنگ (یک زن و سه مرد) صبح همان روز دختر بچه‌ای 8 ساله به نام "باران" را در مسیر مدرسه، داخل خودرو کرده و از محل متواری شدند.

وی تصریح کرد: همزمان با تحقیقات پلیس برای شناسایی عاملان این گروگان‌گیری، آدم‌ربایان ضمن تماس تلفنی با خانواده این فرد، مبلغ 6 میلیارد ریال را برای رهایی این دختربچه مطالبه می‌کنند که کارآگاهان در ادامه تحقیقات سرنخ‌هایی از متواری شدن اعضای این باند به سیستان و بلوچستان را به دست آمد.

سردار طاهری گفت: کارآگاهان زبده اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان با سرنخ‌های موجود تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و پس از ردزنی اعضای این باند که دائم مخفیگاه خود را در شهر‌های خاش و سراوان تغییر می‌دادند سرانجام پس از 24 روز، ساعت 5 صبح امروز مخفیگاه آنان را در منطقه "گلشهر" شهر چابهار شناسایی و پس از هماهنگی لازم قضائی با دادستان این شهر آن‌ها را در اقدامی ضربتی دستگیر و دختربچه 8 ساله را صحیح و سالم آزاد کردند و متهمان به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان