اولویت آخر بازیکنان خوب باشگاه های جنوبی است

ویسی: دو برنامه به شاهینی ها داده ام

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر می گوید شرایط مهیا باشد دوست دارد در این تیم بماند.


عبدالله ویسی در این باره به ورزش سه گفت: اوضاع تیم خوب است و من هم دوست دارم بمانم. هم تماشاگر، هم بازیکنان، هم مسئولان استان و هم مردم بوشهر انسان های بسیار خوبی هستند و اگر شرایط خوب باشد من واقعا دوست دارم بمانم. من برنامه ام را داده ام و باید مدیران باشگاه در مورد من تصمیم بگیرند. 


او در مورد برنامه اش برای فصل بعد هم می گوید: من دو برنامه به مدیران باشگاه داده ام، یکی برای نیمه اول جدول و کسب سهمیه آسیایی و یکی برای ماندن در لیگ که هرکدام را مدیران باشگاه قبول کنند براساس آن یارگیری می کنیم.  

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در مورد شروع یارگیری این باشگاه هم می گوید: من به مدیران گفتم با توجه به شرایط آب و هوایی جنوب کشور انتخاب آخر بازیکنان خوب، باشگاه شاهین شهرداری بوشهر است ضمن اینکه شرایط یارگیری برای تیم های تازه صعود کرده بسیار سخت است.  شما ببینید دوتیمی که سال پیش صعود کردند الان در تلاش برای بقا هستند و این نشان می دهد کار بسیار سخت است. 

ویسی در پایان گفت: من از شرایطم در شاهین شهرداری بوشهر بسیار راضی بودم و خواسته ام را هم به مدیران باشگاه گفته ام و حالا آنها هستند که در موردم تصمیم می گیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان