سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری تهران خبر داد؛

وزش باد شدید در استان تهران تا ساعات آینده

خبرگزاری مهر: منصور درجاتی شامگاه پنج شنبه در جمع تعدادی از خبرنگاران گفت: با توجه به ورود سامانه پرفشار به استان تهران طی یک ساعت آینده در این استان وزش باد شدید پیش بینی شده است.

وی افزود: همچنین با فعالیت سامانه بارشی از بامداد تا اواخر وقت جمعه مورخ 20 اردیبهشت در بعضی ساعات به ویژه بعدازظهر رگبار و رعدوبرق و تندباد موقتی به ویژه در مناطق جنوبی استان همراه با وزش باد و پدیده گرد و خاک و طی روز شنبه مورخ 21 اردیبهشت در اکثر مناطق به خصوص مناطق جنوبی و غربی در بعضی ساعات وزش باد شدید انتظار می‌رود.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری تهران اضافه کرد: شهروندان استان تهران ضمن هوشیاری کامل به اطلاعیه‌های بعدی اداره کل مدیریت بحران استانداری تهران توجه کنند.

وزش باد و باران شدید در محور قدیم تهران-قم/ترافیک نیمه سنگین است

رئیس پلیس راه غرب استان تهران از وزش باد و باران شدید در محور قدیم و اتوبان تهران- قم خبر داد.

سرهنگ قباد قیطاسی از بارش شدید باران و وزش باد شدید در محور قدیم تهران- قم محدوده «نعلبندان» خبر داد و افزود: در برخی مناطق اتوبان تهران- قم نیز شاهد بارش باران هستیم.

وی با بیان این که در ابتدای آزادراه تهران- ساوه نیز شاهد بارش باران هستیم، گفت: لازم است، رانندگان با احتیاط و رعایت سرعت مطمئن در محورها برانند.

رئیس پلیس راه غرب استان تهران ترافیک در محورهای قدیم تهران- قم و آزادراه تهران- قم به سمت جنوب را نیمه سنگین خواند و گفت: در آزادراه تهران- ساوه شاهد تردد روان خودروها هستیم.

وی همچنین گفت: در محور تهران- شهریار شاهد ترافیک پر حجم هستیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان