ماهان شبکه ایرانیان

حملات شدیدتر لوپن به مکرون در آخرین مناظره تلویزیونی

خبرها حاکی از آن است که همزمان با شروع این مناظره دو طرف به شدت به یکدیگر حمله کرده و یکدیگر را مورد شدیدترین انتقادها و الفاظ قرار دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،به نقل از فرانس24، امانوئل ماکرون و مارین لوپن نامزدهای راه یافته به مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه آخرین مناظره تلویزیونی خود را پیش از دور دوم انتخابات آغاز کردند.

خبرها حاکی از آن است که همزمان با شروع این مناظره دو طرف به شدت به یکدیگر حمله کرده و یکدیگر را مورد شدیدترین انتقادها و الفاظ قرار دادند.

براساس این گزارش، لوپن بسیار تهاجمی تر از ماکرون در حال برگزاری مناظره است اما ماکرون با خویشتن داری در حال اداره مناظره است.
مارین لوپن در این مناظره گفت: ماکرون نامزد طرفدار جهانی سازی لجام گسیخته و خشونت اجتماعی است.

ماکرون نیز در پاسخ گفت: خانم لوپن، راهبرد شما بسیار ساده است: زیاد دروغ گفتن. شما روحیه شکست را ترویج می دهید.

همچنین ماکرون ضمن انتقاد از طرح بازنشستگی لوپن اظهار کرد این طرح 30 میلیارد یورو هزینه خواهد داشت و عملی نیست مگر اینکه مستمری ها رو کاهش بدیم و یا کمک مالی جذب کنیم. در نهایت مناظره دو طرف بر سر کاهش نرخ دارو نیز به نفع ماکرون تموم شد.

گاردین اعلام کرد این مناظره 2 ساعت به طول خواهد انجامید و دو مجری، داوری این مناظره را بر عهده دارند. این در حالی است که لوپن در تازه ترین نظرسنجی ها پس از برگزاری دور نخست انتخابات 40 به 60 درصد از ماکرون عقب است.

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، چهار روز دیگر در تاریخ 7 می( 17 اردیبهشت) برگزار می شود.
 
 
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان