ماهان شبکه ایرانیان

در راستای حمایت از تولید صورت گرفت

بازدید رئیس کل دادگستری استان مازندران از کارخانه صنایع چوب و کاغذ/ اعلام آمادگی برای رفع هرگونه موانع در مسیر فعالیت اقتصادی

حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد در بازدید از کارخانه صنایع چوب و کاغذ استان مازندران با تاکید بر حمایت دستگاه قضایی استان مازندران از صنعت و تولید اظهار کرد: دادگستری استان تاکنون گام‌های مثبتی در راستای حمایت از تولید داخلی برداشته است و جهت رفع هرگونه موانع در مسیر فعالیت اقتصادی آمادگی دارد.

دستگاه قضایی جهت رفع هرگونه موانع در مسیر فعالیت اقتصادی آمادگی داردبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رئیس کل دادگستری استان مازندران با حضور در کارخانه صنایع چوب و کاغذ این استان، با مدیران، پرسنل و کارگران این شرکت دیدار وگفت‌وگو کرد و افزود: صنعت کشور به پشتوانه کارگران در حال رونق است و همه مدیران بخش صنعت در قبال کارگران مسئول هستند.

رئیس شورای قضایی استان مازندران با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام "رونق تولید" از سوی مقام معظم رهبری، افزود: همه ما باید در تحقق شعار سال به عنوان یک تکلیف شرعی تلاش کنیم؛ چراکه حمایت از تولید داخلی موجب رونق و گردش چرخ اقتصاد همچنین کاهش بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد با تاکید بر لزوم توجه به تقوا و عمل صالح، خاطرنشان کرد: مسئولین، مدیران وکارگران باید با تلاش و کوشش، صنعت و تولید را رونق دهند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران با بیان اینکه امروز دشمن، معیشت مردم و مسائل اقتصادی را هدف گرفته است، تصریح کرد: دشمنان کشور در صدد هستند تا با تحریم، مردم را دچار بحران کنند،، ولی قطعاً ملت بزرگ ایران با الهام از مذهب، دین، قرآن کریم، سخنان ائمه اطهار (ع) و رهنمود‌های مقام معظم رهبری با همدلی و همفکری می‌کوشند تا پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان سرافراز و سربلند باشد.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد با تاکید بر حمایت دستگاه قضایی استان از صنعت و تولید اظهار کرد: دادگستری استان تاکنون گام‌های مثبتی در راستای حمایت از تولید داخلی برداشته و جهت رفع هرگونه موانع در مسیر فعالیت اقتصادی آمادگی دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان