چگونه رمز یکبار مصرف بانک ملت را دریافت کنیم؟

بانک ملت یکی از بانک‌های ارائه دهنده است که در این گزارش نحوه استفاده از رمز یکبار مصرف کارت این بانک را توضیح داده‌ایم. برای فعال‌سازی رمز یکبار مصرف بانک ملت، نیازی به مراجعه به شعبه نیست و از طریق نرم‌افزار بانک و دستگاه خودپرداز می‌توانید از این خدمت استفاده کنید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از راه پرداخت، توجه داشته باشید که برای دریافت برنامه رمز یکبار مصرف بانک ملت تنها از طریق سایت این بانک اقدام کنید.

گام اول: فعال‌سازی اپلیکیشن رمزنگار

1- ابتدا به سایت بانک ملت مراجعه و از صفحه اول بر روی گزینه بانکداری الکترونیک کلیک کنید.

2- از منوی باز شده گزینه رمزنگار را انتخاب کنید.

3- پس از آن، می‌توانید نرم‌افزار اپلیکیشن رمزنگار را برای گوشی‌های اندورید یا iOS دانلود کنید. البته این اپلیکیشین با نسخه 5 به بالای اندروید سازگار است.

4-پس از دریافت اپلیکیشن جهت فعال‌سازی آن به خودپرداز یا کیوسک بانک ملت مراجعه کنید. بعد از وارد کردن رمز کارت بانکی، در قسمت انتخاب عملیات گزینه تغییر رمز را انتخاب کنید.

5- در قسمت تغییر رمز، گزینه فعال‌سازی رمز پویا را انتخاب کنید.

6- در این قسمت به شما شرایط فعال‌سازی ارائه داده می‌شود که در صورت صحت، آن را تایید کنید.

7-پس از آن پیامکی مبنی بر کد تایید برنامه رمزنگار برای شما ارسال می‌شود.

گام دوم: فعال‌سازی رمز یکبار مصرف

1- در این قسمت شماره تماس خود و رمز پیامک شده را وارد کنید. برای تأیید این کد در گوشی خود، تا 24 ساعت مهلت دارید. در غیر این صورت باید با مراجعه به دستگاه خودپرداز مجدداً رمز خود را دریافت کنید.

2-پس از فعال‌سازی و قبل از ثبت کارت پیغامی به شما نشان داده می‌شود که رمزهای پویا تنها در تراکنش‌های مالی قابل استفاده بوده و در فرایندهای تغییر رمز، تنها رمز ایستا معتبر است.

3-بعد از علامت تأیید مشخصات کارت خود را وارد کنید و روی گزینه ثبت کارت کلیک کنید.

4-پس از آن به قسمت تنظیمات رفته و از فعال بودن رمز یکبار مصرف خود اطمینان حاصل کنید.

5-در قسمت تنظیمات بانکی دو گزینه برای تنظیمات رمز اول و دوم وجود دارد که بنا به نوع درخواست خود تنظیم و پس از آن ذخیره تنظیمات را انتخاب کنید.

6-اگر می‌خواهید رمز دوم یکبار مصرف خود را تغییر دهید، بخش «دریافت رمز دوم یکبار مصرف» را انتخاب کنید.

7-در این قسمت مدت زمان و سقف برداشتی رمز یکبار مصرف را تعیین کنید و پس از آن بر گزینه «درخواست رمز یکبار مصرف» کلیک کنید.

7-بعد از درخواست، به مدت زمان تعیین شده برای شما رمز یکبار مصرف ارائه می‌شود.

نحوه غیرفعال‌سازی رمز یک‌بارمصرف بانک ملت

برای غیر فعال‌سازی رمزیکبار مصرف نیز با مراجعه به دستگاه کارتخوان یا کیوسک بانک ملت و گزینه غیر فعال‌سازی را انتخاب می‌کنید. مراحل این مرحله هم مانند مرحله فعال‌سازی رمز یکبار مصرف است و پس از تایید رمز یکبار مصرف شما غیرفعال می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان