مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد

شش فوت ناشی از غرق شدگی از ابتدای سال ۹۸ تا کنون

امینی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۶ مورد فوت ناشی از غرق شدگی در ادارات پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده که از این تعداد ۴ نفر مرد و ۲ نفر زن بودند.

شش فوت ناشی از غرق شدگی از ابتدای سال 98 تا کنونمدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 6 مورد فوت ناشی از غرق شدگی در ادارات پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده که از این تعداد 4 نفر مرد و 2 نفر زن بودند.
 
وی با بیان اینکه دو مورد از این غرق شدگی‌ها در سیل استان رخ داده است، اظهار کرد: از این تعداد غرق شدگی 4 مورد در اداره پزشکی قانونی شهرستان بویراحمد و دو مورد در اداره پزشکی قانونی شهرستان گچساران معاینه شده اند. موارد غرق شدگی یک مورد در حوضچه و 5 مورد در رودخانه رخ داده است.

امینی خاطرنشان کرد:13 مورد فوت ناشی از غرق شدگی طی سال 97 در استان اعلام شده در حالی که این آمار در سال 96، 12 مورد بوده است.

وی اضافه کرد: بر اساس آخرین سالنامه آماری سازمان پزشکی قانونی کشور بطور میانگین تعداد فوتی ناشی از غرق شدگی برحسب جمعیت در استان کهگیلویه و بویراحمد از میانگین کشور بالاتر بوده و در بین استان‌های کشور رتبه نهم را دارا است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر