الاهلی امیدوار به کسب سهمیه آسیایی؛

جنگ قهرمانی النصر- الهلال به هفته آخر رفت

قهرمان لیگ حرفه‌ای عربستان در هفته پایانی فصل مشخص می‌شود و یکی از تیم‌های النصر یا الهلال به این مهم می‌رسند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ حرفه‌ای عربستان با انجام سه مسابقه همزمان از ساعت 24 شنبه شب برگزار شد و طی آن تیم‌های النصر، الهلال و الاهلی که نماینده سعودی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا هستند، به مصاف حریفان خود رفتند و موفق به کسب پیروزی شدند.

تیم النصر که همانند ذوب‌آهن صعودش از گروه A لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرده و هفته آینده برابر نماینده ایران برای تعیین تیم صدرنشین دیدار می‌کند، در بازی ماقبل پایانی فصل  لیگ حرفه‌ای عربستان مهمان تیم رده دوازدهمی الحزم بود.

النصر که هفته قبل با 5 گل الفتح را شکست داده و بعد از آن در دیدار آسیایی مقابل الوصل امارات با نتیجه 3 بر یک به برتری رسیده بود، بامداد امروز هم توانست با نمایش خیره کننده و هت‌تریک عبدالرزاق حمدالله به پیروزی برابر الحزم دست پیدا کند تا 67 امتیازی شود و همچنان صدرنشین لیگ حرفه‌ای عربستان بماند.

تیم الهلال نیز این هفته در استادیوم امیر محمد بن فهد مهمان تیم رده یازدهمی الاتفاق بود که با گلزنی کارلوس ادواردو توانست به پیروزی دست پیدا کند تا 66 امتیازی شود و با یک امتیاز کمتر از النصر صدرنشین در رده دوم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان بایستد.

شکست هفته قبل الهلال عربستان(همگروه استقلال در آسیا) مقابل التعاون موجب شد تا اکنون شانس کمتری نسبت به النصر برای رسیدن به قهرمانی داشته باشند ولی با این وجود آنها امیدوار هستند که النصر در جدال آسان هفته آخر مقابل البطین از پیش سقوط کرده امتیاز از دست بدهد تا آنها بتوانند با کسب برتری برابر الشباب رده سومی جشن قهرمانی بگیرند.

در یکی دیگر از دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ حرفه‌ای عربستان نیز تیم الاهلی در ورزشگاه ملک سلمان به مصاف الفیصلی رفت که توانست به برتری 4 بر یک برسد تا 52 امتیازی شده و ضمن حفظ رتبه پنجم جدول، با توجه به اختلاف دو امتیازی با الشباب رده سومی همچنان از شانس کسب سهمیه آسیایی برخوردار باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان