دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان به میزان خبر داد

تشکیل پرونده برای چند بانک متخلف / مغایرت برخی از قرارداد‌ها با بخشنامه‌های بانک مرکزی و قانون

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسینی از تشکیل پرونده برای چند بانک متخلف خبر داد و گفت: برخی قرارداد‌هایی که با مشتریان بسته می‌شود با بخشنامه‌های بانک مرکزی و قانون مغایر است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا سیدحسینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از تشکیل پرونده برای چند بانک متخلف خبر داد و گفت: برخی قرارداد‌هایی که با مشتریان بسته می‌شود با بخشنامه‌های بانک مرکزی و قانون مغایر است.
 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان افزود: اختلاس در گذشته وجود داشته و اکنون نیز وجود دارد و تنها تفاوت در رقم اختلاس است؛ لذا صرفا برخورد قضایی راه چاره نیست و باید گلوگاه‌ها و روش‌هایی که بستر برای فساد فراهم می‌کند اصلاح شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برخی از اداره‌ها و سازمان‌ها به خاطر ماهیت کاری که انجام می‌دهند بیشتر در معرض فساد هستند و باید روی آن‌ها بیشتر تمرکز کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسینی در ادامه گفت: گزارش‌های مردمی یکی از مواردی است که در این بخش باید به صورت جدی به آن توجه شود، زیرا تجربه ما در این مدت نشان داده است بیشتر این گزارش‌ها پس از بررسی، درست از آب درآمده است.

وی در پایان بر تشکیل کارگروه ویژه برای مبارزه با فساد در استان گلستان تاکید کرد و گفت: تشکیل این کارگروه می‌تواند به شناسایی گلوگاه‌ها و ساختار‌هایی که بستر را برای بروز فساد فراهم می‌کند کمک کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان