کرمانی‌مقدم: من الان هم از بودیمیر بهترم/ می‌توانستیم جشن قهرمانی را برگزار کنیم

مهاجم سال‌های دور پرسپولیس می‌گوید بودیمیر بازیکن مناسبی برای این تیم نبوده و باید در خرید بازیکنان خارجی دقت شود.

کرمانی‌مقدم: من الان هم از بودیمیر بهترم/ می‌توانستیم جشن قهرمانی را برگزار کنیم

مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، درباره توقف پرسپولیس در بازی خانگی مقابل ماشین‌سازی اظهار کرد: قهرمانی دست خودمان بود و می‌توانستیم جشن قهرمانی را مقابل ماشین‌سازی برگزار کنیم. واقعاً حیف شد اما الان لیگ جذاب‌تر شده است.

او درباره توقف مدعیان قهرمانی در آبادان و مشهد، گفت: پرسپولیس شانس آورد که رقیبانش هم مساوی کردند. ما خیلی راحت می‌توانستیم قهرمان شویم. فکر می‌کنم اگر بازیکنان یک مقدار تلاش خود را بیش‌تر می‌کردند و میل به حمله و گل زدن داشتند، می‌توانستند به برد برسند. بازیکنان باید برای خودشان بازی می‌کردند و به نتایج سایر بازی‌ها توجه نمی‌کردند.

مهاجم سال‌های دور پرسپولیس درباره مشکل گلزنی این تیم در هفته‌های اخیر خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم مهاجم‌مان را مقصر بدانیم. من بودیمیر را قبول ندارم. همین الان از او بهتر هستم. الکی برای یک بازیکن خارجی که در حد پرسپولیس نیست، هزینه شده است.

کرمانی مقدم ادامه داد: تیم ما چندین هفته است که مشکل دارد. تیم ما فقط علیپور و بودیمیر را دارد. بودیمیر بازیکن خوبی نیست. از طرفی علیپور هم انسان است و فعلاً در افت به سر می‌برد. او تمام تلاش خود را می‌کند.

وی با بیان این که پرسپولیس نیاز به بازیکنان خارجی مناسب دارد، گفت: به جای این که برویم این خریدها را انجام دهیم، باید دو خارجی مثل تیم‌های دیگر هم‌چون صنعت نفت و استقلال داشته باشیم. فکر می‌کنم بازیکنانی را آوردیم که تأثیرگذار نیستند. این موضوع به تیم ضربه می‌زند.

مهاجم پیشین پرسپولیس درباره بازگشت مهدی طارمی به این تیم در شرایط کنونی، اظهار کرد: طارمی برای پرسپولیس بد نبود. او می‌توانست الان به تیم کمک کند. با این شرایط اگر به پرسپولیس بیاید، می‌تواند کمک کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان