تلاش لیکنز و شاگردانش برای پایان خوش فصل (عکس)

تراکتورسازی در آخرین دیدار هم مقابل پارس جنوبی موفق به پیروزی نشد تا حالا تمام امیدهایش&#۱۶۰;در هفته پایانی به نتیجه تیم همشهری مقابل پدیده باشد.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی در هفته ماقبل پایانی نیم فصل اول می توانست در خانه مقابل پارس جنوبی جم به سه امتیاز برسد تا با توجه به توقف پدیده هم امتیاز این تیم شود و دست بالاتری نسبت به شاگردان یحیی گل محمدی در هفته پایانی داشته باشد.

با این حال این اتفاق رخ نداد و روزهای بد قرمزپوشان آذربایجانی در مقابل شاگردان مهدی تارتار ادامه پیدا کرد تا آنها از 5 مسابقه آخر خود فقط 2 امتیاز کسب کرده باشند. به همین دلیل کنفرانس خبری لیکنز هم تحت تاثیر نتایج بد بود و خبرنگاران از سرمربی بلژیکی تیمشان می خواستند تا پاسخگوی نتایج کسب شده باشد.

تراکتورسازی اما همچنان یک هدف بزرگ برای رسیدن دارد؛ آنها که فصل گذشته نتوانستند در میان سهمیه های ایران در آسیا باشند، در این فصل هم کار سختی برای رسیدن به این مهم دارند.

تراکتورسازی در پایان هفته 29 ام، 51 امتیازی است و پدیده را با 53 امتیاز بالاتر از خود می بیند. آنها اما یک شانس ویژه دارند و اینکه شاگردان یحیی گل محمدی در هفته پایانی و در تبریز باید بازی کنند و این یعنی آنها می دانند مسابقه رقیب اصلی در کسب سهمیه اصلا مسابقه آسانی نخواهد بود و آنها با تمام وجودشان بازی می کنند تا لیکنز و شاگردانش با کسب سهمیه آسیایی لیگ را تمام کنند و هفته های تلخ گذشته را فراموش کنند.

عکس از امیر توپچی پور

 

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان