ماجرای گلوله خوردن پسر فرماندار چابهار! +عکس

رکنا:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان چابهار گلوله خوردن پسر رحمدل بامری سرپرست فرمانداری ویژه این شهرستان را تکذیب کرد.

بعد از انتشار عکس و مطلبی در شبکه های اجتماعی مبنی بر تیراندازی به سمت پسر فرماندار چابهار هیچ منبع رسمی این خبر را تایید نکرد.


هوشنگ بامری معاون سیاسی فرمانداری چابهار ضمن تکذیب این خبر گفت: موسی بامری فرزند رحمدل بامری ساکن دلگان سیستان و بلوچستان که ظهر امروز توسط اشرار کشته شده است تنها دارای تشابه اسمی و فامیلی پدرش با فرماندار ویژه شهرستان چابهار می باشد.
وی ضمن اعلام سلامتی خانواده فرماندار چابهار افزود: شهید رحمدل بامری بسیجی ساکن دلگان سیستان و بلوچستان که چندین سال قبل توسط اشرار منطقه به شهادت رسیده بود، امروز هم فرزند ایشان در ادامه راه پدر به این مقام نائل آمده است

تکذیب گلوله خوردن پسر سرپرست فرمانداری شهرستان چابهار
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه چابهار شایعه گلوله خوردن پسر سرپرست فرمانداری ویژه این شهرستان را تکذیب کرد.

هوشنگ بامری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: شایعه گلوله خوردن پسر رحمدل بامری، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان چابهار کذب است.

وی با اشاره به اینکه عصر امروز یک حادثه تیراندازی در محدوده شهرستان ایرانشهر به وقوع پیوسته است، افزود: امروز افرادی ناشناس به سمت فردی به نام موسی بامری فرزند رحمدل تیراندازی کردند که در این حادثه این فرد زخمی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری چابهار با اشاره به اینکه خانواده سرپرست فرمانداری چابهار در سلامت کامل هستند، ادامه داد: این شایعه با توجه به تشابه فامیلی این فرد با سرپرست فرمانداری ویژه چابهار در فضای مجازی پخش شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان