تسلا از اولین تریلر الکتریکی خود رونمایی کرد!

زمانی که تسلا وارد تکنولوژی و خودرو های الکتریکی شد؛ امواج بسیار بزرگی را با خود آورد

زمانی که تسلا وارد تکنولوژی و خودرو های الکتریکی شد؛ امواج بسیار بزرگی را با خود آورد. هم اکنون آن‌ها جلوتر رفته و از اولین تیزر تریلر تمام الکتریکی خود رونمایی کردند. مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک، در مصاحبه های گذشته خود تاکید کرده بود که از تریلر خود در سپتامبر امسال کاملا رونمایی خواهد کرد. حال او یک عکس از اولین تیزر تریلر الکتریکی خود با بقیه به اشتراک گذاشته است.

teaser-for-tesla-semi-truck-de

هم چنین ایلان ماسک اشاره کرد که طرح اولیه به خوبی کارکرده و حتی قابلیت تست با راننده در پارکینگ های اختصاصی تسلا را دارد و با توجه به خواص منحصر به فرد تریلر احساس ماشین‌های اسپرت را تداعی می‌کند. تریلر قادر است تا سفرهای طولانی را با داشتن بار انجام دهد و این یکی از نیازهای ضروری هر تریلری است.

این عکس تمام چیزهارا آشکار نمی‌کند اما سعی شده است که تریلر واقعی در همین ابعاد و مشخصات گفته شده باشد. اگر به عکس دقت کنیم تریلر با توجه به ظاهر نهانش کاملا یک نمونه پیشرو به نظر می‌رسد و قطعا متوجه شده‌اید که آینه های کنار ماشین دیگر وجود ندارند!

اینها چیزهای کوچکی هستند که از این عکس به نظر می‌رسند اما زمانی که کاملا رونمایی شود؛ انتظار می‌رود که یکی از تریلرهای دوست دار محیط زیست و خوش زرق و برق را مشاهده کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان