اولین اطلاعات جاسوسی از کراس اوور برقی بی ام و i۵ منتشر شد

خودرو الکتریکی بعدی بی ام و به احتمال زیاد i۵ نام داشته و معرفی رسمی آن به زودی صورت خواهد پذیرفت. به تازگی تصاویر جاسوسی جدیدی از این خودروی الکتریکی درز پیدا کرده که علاوه بر بیرون خودرو، اطلاعاتی از درون کابین آن نیز به منتشر می کند.

اولین اطلاعات جاسوسی از کراس اوور برقی بی ام و i5 منتشر شد

خودرو الکتریکی بعدی بی ام و به احتمال زیاد i5 نام داشته و معرفی رسمی آن به زودی صورت خواهد پذیرفت. به تازگی تصاویر جاسوسی جدیدی از این خودروی الکتریکی درز پیدا کرده که علاوه بر بیرون خودرو، اطلاعاتی از درون کابین آن نیز به منتشر می کند.

البته هنوز هم هیچگونه اطلاعاتی در مورد پیشرانه خودرو الکتریکی مذکور درز پیدا نکرده  و نمی توان به صورت قطع عنوان کرد که از چه پیشرانه ای برای این خودرو استفاده خواهد شد.

با توجه به عکس های جاسوسی منتشر شده، از جمله موردی که تشابه این خودرو به مدل کنونی i8 را بیشتر می کند می توان به LED های کشیده بکار رفته شده در چراغ های قسمت جلو و عقب این خودرو اشاره کرد. به احتمال قوی بی ام و از همان زبان طراحی که برای مدل محبوب i8 استفاده کرد برای محصول برقی جدید خود نیز استفاده خواهد کرد.

همانطور که قابل حدس بود خط های کشیده روی کاپوت و جلو پنجره بسیار بزرگ که تقریبا در تمامی مدل های بی ام و دیده می شود در این خودرو نیز جای گرفته است.

اگرچه نمی توان به صورت صد در صد به طراحی مدل های آزمایشی اعتماد کرد و احتمال عوض شدن طراحی آن ها وجود دارد اما با وجود تمامی المان های جدید به کار رفته در کابین i5 شباهت های کمی نیز بین کابین این خودرو و کابین مدل i3 به چشم می خورد. با توجه به تصاویر منتشر شده می توان این ادعا را مطرح کرد که طراحی کابین خودرو نسبتا جدید است. برای اظهار نظر قطعی باید تا معرفی رسمی یا منتشر شدن عکس های جاسوسی بیشتر صبر کرد و دید این خودرو دست خوش چه تغییراتی خواهد شد.

بی ام و

در مورد نام گذاری این خودرو اما هنوز ابهاماتی وجود دارد. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم انتظار می رود این خودرو با نام تجاری i5 شناسایی شود اما با کمی دقت در وسط فرمان خودرو متوجه نوشته آبی رنگی Inext خواهید شد. با وجود این نوشته آبی رنگ دور از انتظار نیست که خودرو الکتریکی بعدی بی ام Inext نام داشته باشد.

BMW-Vision_iNEXT_Concept-2018 (6)

مدل کانسپت ب ام و inext که سال گذشته معرفی شد.

به هر صورت معرفی رسمی خودرو مذکور طی چند ماه آینده صورت خواهد پذیرفت و عرضه عمومی این خودرو نیز از سال 2021 رخ خواهد داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان