فراز و فرودهای کارون اروند خرمشهر در لیگ یک

بازیکنانی که حتی یک درصد قراردادشان را هم نگرفته‌اند

کارون اروند تیم پرطرفدار خرمشهری است که در اولین فصل از حضور خود در لیگ یک، فصل پرفراز و نشیبی را پشت‌سر گذاشت اما در نهایت توانست در لیگ دسته یک ماندگار شود.

بازیکنانی که حتی یک درصد قراردادشان را هم نگرفته‌اند

به گزارش ایسنا، مدت‌ها بود در سطح حرفه‌ای فوتبال ایران نماینده‌ای از شهر پرخاطره خرمشهر در فوتبال ایران حضور نداشت. شهر خرمشهر به نوبه خود پر از مسائل و چالش‌های مختلف است و شاید برای مردم این شهر وجود یک تیم خوب و حرفه‌ای برای از یاد بردن مشکلات و ناملایمات‌شان بتواند مؤثر عمل کند.

پس از سال‌های طولانی و در سال 94 تیمی به نام کارون اروند در لیگ دسته دوم کشور ظاهر شد و این نقطه شروعی بود تا مردم خرمشهر دوباره بتوانند برای شهر خودشان در لیگ حرفه‌ای فوتبال نماینده‌ای داشته باشند.

کارون اروند خرمشهر دو فصل در لیگ دسته دوم کشور حضور داشت و در فصل 97-96 موفق شد با صدرنشینی در گروه الف لیگ دسته دوم به لیگ آزادگان صعود کند.

شروع کارون اروند خرمشهر در لیگ دسته یک بسیار امیدوارانه بود و این تیم با کسب چند پیروزی و تساوی از تیم‌های رده بالایی، آینده‌ای روشنی می‌دید اما به یک‌باره همه رشته‌های این تیم پنبه شد و این تیم در سراشیبی سقوط قرار گرفت.

هفته‌های آخر لیگ دسته یک شرایط برای کارون اروند بحرانی شده بود و این تیم خرمشهری در خطر سقوط قرار داشت که در نهایت کارون اروند خرمشهر توانست در لیگ یک بماند و با 28 امتیاز در رده چهاردهم قرار بگیرد. کارون اروند تا پایان لیگ دسته یک توانست 6 برد، 10 مساوی و 13 باخت به دست آورد و با 17 گل زده و 33 گل خورده لیگ دسته یک را به پایان ببرد.

جهانبخش طاهر یکی از بازیکنانی بود که در دوران حضور هومن افاضلی در کارون اروند خرمشهر نقش مؤثری در باقی ماندن این تیم در لیگ دسته یک داشت. او در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط کارون اروند خرمشهر در فصلی که گذشت اظهار کرد: شرایط کارون اروند خرمشهر در نیم فصل اول بهتر بود و این تیم روند بهتری قرار داشت اما در اواخر نیم فصل اول 13 بازیکن تیم کارون اروند خرمشهر از این تیم جدا شدند و جدایی اکبر میثاقیان موجب شد شیرازه این تیم از هم بپاشد.

او ادامه داد: مجموع این اتفاقات موجب شد تا امکانات باشگاه کمتر شود و کارون اروند خرمشهر در شرایط سخت‌تری قرار بگیرد. وقتی 13 بازیکنی که روی آن‌ها حساب می‌شد از تیم جدا بشوند وضعیت یک تیم سخت‌تر می‌شود. ما با دست خالی نیم‌فصل دوم را آغاز کردیم اما در نهایت با تلاش‌های بازیکنان و آقای هومن افاضلی موفق شدیم سهمیه خرمشهر را در لیگ یک حفظ کنیم و در لیگ دسته یک باقی بمانیم.

این بازیکن کارون اروند خرمشهر افزود: ما تا این‌جای کار هنوز یک درصد هم پول نگرفتیم و بدون هیچ پولی برای کارون اروند خرمشهر بازی کردیم. شرایط و امکانات کم باعث شد تا این مساله برای ما پیش بیاید اما قرار است که مبالغ مورد نظر به ما داده شود.

او در پایان گفت: امیدوارم فصل بعد برای کارون اروند خرمشهر فصل بهتری باشد و این فصل تجربه‌ای باشد تا مسؤولان باشگاه این‌طور بازیکنان گران قیمت نگیرند تا این اتفاقات نیفتد. از تمام بازیکنان و کادر فنی به ویژه آقای هومن افاضلی تشکر می‌کنم که بدون دریافت هیچ پولی در باشگاه کار کردند و این تیم را در لیگ یک نگه داشتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان