سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی؛

حوادث امارات شیطنت اسرائیل است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت ،  بهروز نعمتی  سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه 24 اردیبهشت‌ماه) مجلس در جمع خبرنگاران درخصوص برگزاری جلسه غیر علنی مجلس گفت: یکی از مباحث مطرح شده در این جلسه در خصوص اتفاقاتی بود که در امارات رخ داده که به نظر می‌رسد شیطنت اسراییلی‌ها است، نظر نظام هم همان نظری است که وزارت خارجه به عنوان دستگاه رسمی کشور اعلام کرده است.

نماینده مردم تهران ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این جلسه موضوعات هسته‌ای و برجام نیز مطرح و عنوان شد که اروپایی‌ها باید در فاصله‌ 60 روز اقداماتی را انجام دهند و تیم وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی نیز پیگیری‌هایی در این زمینه دارند.

وی افزود: نمایندگان همچنین در جلسه غیرعلنی عنوان کردند که موضوع سیل زدگان فراموش نشود و طرحی که نمایندگان به این منظور ارائه کرده بودند زودتر آماده و تحویل هیأت رئیسه شود تا هر چه زودتر خدماتی به سیل زدگان ارائه شود.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس در پایان در خصوص برگزاری نشست مشترک مجلس و قوه قضائیه طی روزهای گذشته، گفت: دولت نیز درخواست کرده تا نشست مشترک مجلس و دولت برگزار شود، برگزاری این نشست در هفته جاری به دلیل فشردگی کارها میسر نشد و امیدواریم در هفته‌های آینده این نشست را نیز برگزار کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان