سروری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

ابتکار در زمان تصویب پل صدر از اعضای شورای شهر سوم بود/ دولتی ها براساس منافع، نظرشان را تغییر می‌دهند

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نمی دانم مسایل انتخاباتی و رأی آوری چقدر ارزش دارد که عده ای به خاطر آن سرمایه های ملی را نابود و با سیاه نمایی کارهای خوب کشور را از بین می برند.

ابتکار از اعضای شورای شهر سوم در تصویب پل صدر بود/ دولتی ها براساس منافع، نظرشان را تغییر می دهندپرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اظهارات مطرح شده از سوی متصدی معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست مبنی بر اینکه اتوبان صدر غیر کارشناسی و غیر فنی ساخته شده است، اظهار داشت: از عجایب روزگار است که یکی از مسئولان محیط زیست در خصوص مسائل فنی، معماری و شهرسازی نظر می دهد.

وی افزود: بدون شک زمانی که اشخاص در جایگاه واقعی خود قرار نداشته باشند این اتفاقات رخ خواهد داد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برای ساخت اتوبان صدر چند کار مطالعاتی بسیار سنگین صورت گرفته است، گفت: این اتوبان مصوبه شورای اسلامی شهر تهران را داشته و همچنین از دالان کارشناسی بسیار مهم رد شده است.

سروری با بیان اینکه اتوبان صدر جوایز بزرگ بین المللی را به دست آورده است، تاکید کرد: اتوبان صدر یکی از افتخارات معماری جمهوری اسلامی ایران است و توانسته به برندی برای ایران تبدیل شود.

وی گفت: نمی دانم مسایل انتخاباتی و رأی آوری چقدر ارزش دارد که عده ای به خاطر آن سرمایه های ملی را نابود و با سیاه نمایی کارهای خوب کشور را از بین می برند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه ظالمانه است که ساخت اتوبان صدر را غیرکارشناسی بدانیم، گفت: ظاهرا عده ای موفقیت خود را در تخریب دیگران می دانند، اگرچه معتقدم این هم یک درد بی درمان است که عده ای به آن دچار شده‌اند و فکر می کنند که پیروزی آن‌ها در سیاه نمایی و تخریب دیگران است.

سروری با بیان اینکه این رفتارها از اخلاق اسلامی به دور است، یادآور شد: بهتر است معاون محیط زیست بگویند که از نظر معماری کجای این اتوبان غیر فنی و غیر کارشناسی است؟من نمی دانم وی با کدام علم تخصصی و ظرفیت کارشناسی این اظهار نظر را انجام داده است.

وی ادامه داد: مهندسان تراز اول کشور اتوبان صدر را یک اثر بزرگ معماری قلمداد می کنند. اگر به زمانی که این پل افتتاح شد برگردیم متوجه می شویم که شخصیت های معماری کشور روی این پل اظهار نظر کردند، به همین دلیل طبیعی و تاسف برانگیز است که در ایام انتخابات ما تمام ظرفیت های کشور را نابود کنیم.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بدون تردید باید منتظر بمانیم تا فردا و روزهای دیگر نیز عده ای در خصوص اتوبان امام علی (ع) اظهار نظر کنند و بگویند که این اتوبان غیر کارشناسی ساخته شده، همان طور که چند سال پیش در خصوص دریاچه شهدای خلیج فارس نیز اظهار نظرهایی انجام دادند.
 
سروری با تاکید بر اینکه عده ای دائما به دنبال این هستند که کارکردهای نیروهای انقلاب را زیر سوال ببرند، گفت: زمانی بوستان نهج البلاغه محل تجمع معتادان بود اما اکنون به یک محل تفرجگاهی بسیار زیبا تبدیل شده، به همین دلیل معتقدم مردمی که در تهران زندگی می کنند این همه اقدامات تاثیر گذار مانند پل طبیعت و غیره را می بینند و در خصوص آن قضاوت می کنند.
 
وی با اشاره به توسعه روز افزون مترو و ساخت 100 کیلومتر مترو در سال، تصریح کرد: مردم متوجه می شوند که برخی حرف ها ریشه کارشناسی ندارد و صرفا یک رویکرد انتخاباتی و تخریبی پشت این قضایا وجود دارد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قالیباف سال ها است که مورد حمله دولت مردان قرار دارد، تاکید کرد: بدون شک مردم حرف حق از ناحق را تشخیص می دهند.

سروری به برخی اظهار نظرها و بحث ها مبنی بر اینکه شهرداری گران اداره می شود، اشاره کرد و گفت: به افرادی که این اظهارنظرها را انجام می دهند، می گویم ای کاش این دولت پیر و فرسوده هم می توانست کشور را گران بسازد.

وی ادامه داد: شهرداری تهران امروزه توانسته کارنامه درخشانی از خود به جای بگذارد و ثابت کند که تفکر و مدیریت جهادی می تواند آرامشی را برای مردم ایجاد کند، به همین دلیل معتقدم این دولت خسته، فرسوده و  مایوس امروز تنها گفتار درمانی می کند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: این دولت بعد از گذشت 4 سال به جای اینکه کارنامه ای از خود ارایه کند تنها با کلماتی مانند اینکه نگذاشتند، نمی گذارند و نمی توانیم و همچنین با نگاه به بیرون از ایران، به دنبال ساختن این کشور است، در حالی که این امر فرافکنی است.

سروری یادآور شد: بهتر است که کارنامه 4 ساله دولت و مدیریت شهری تهران با هم مقایسه شوند تا اینگونه مردم در مورد عملکردها قضاوت کنند.

وی تاکید کرد: آنچه امروز در فضای انتخاباتی عنوان می شود سال هاست که مطرح شده اما مطمئن هستم که این حرف ها نمی تواند برای این دولت عملکرد مثبتی به دنبال داشته باشد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: برنامه روز کارگر یک نمونه از موضوعاتی بود که مردم در آن نشان دادند که از عملکرد دولت راضی نیستند، اگرچه بعد از آن مشاهده کردیم که دولتمردان چه برخوردهای زشتی با کارگران داشتند.

سروری اضافه کرد: این موارد نمونه کوچکی از کارهای دولت است که موجب نارضایتی قشرهای مختلف جامعه شده است، به همین دلیل درخواست دارم دولت به جای سیاه نمایی، عملکرد 4 ساله خود را ارایه دهد.

وی با اشاره به اظهار نظرهای متصدی معاون محیط زیست اضافه کرد: سازمان حفاظت محیط زیست نیز اعلام کند که در طی چند سال گذشته در حوزه محیط زیست چه کارهایی انجام داده و چرا در چند سال گذشته با مطرح کردن اینکه پتروشیمی داخلی آلوده است، بنزین آلوده وارد کشور کرد و شهرها را به نابودی کشاند و دست یک عده منفعت طلب و همچنین کسانی که به دنبال سود بیشتر بودند را به واردات وارد کرد و ظرفیت بزرگ کشور را از بین برد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: جالب است که خانم ابتکار در دوره سوم شورای اسلامی شهر تهران در شورا حضور داشتند و ساخت اتوبان صدر را خود به تصویب رساند اما امروز که در دولت هستند نظر خود را تغییر می دهند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان