دادستان کرمان به میزان خبرداد

انهدام ۱۱ باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در کرمان / دستگیری ۱۶ نفر از اعضای اصلی باندها / توقیف ۷ دستگاه خودرو

سالاری گفت: در راستای ضربه به باند‌های کلان قاچاق مواد مخدر در سال جاری در مجموع تعداد ۱۱ باند مهم و محوری قاچاق مواد مخدر فعال در داخل و خارج از کشور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و با دستورات و احکام قضایی مورد ضربه قرار گرفت.

دادخدا سالاری انهدام 11 باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در کرمان / دستگیری 16 نفر از اعضای اصلی این باند / توقیف 7 دستگاه خودرودادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: در راستای ضربه به باند‌های کلان قاچاق مواد مخدر در سال جاری در مجموع تعداد 11 باند مهم و محوری قاچاق مواد مخدر فعال در داخل و خارج از کشور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و با دستورات و احکام قضایی مورد ضربه قرار گرفت.
 
وی افزود: 2400 کیلوگرم انواع مواد مخدر هروئین، مرفین، تریاک، حشیش قبل از توزیع در داخل کشور از اعضای این باند‌ها در صحنه عملیات کشف و توقیف شده است.

دادستان کرمان تصریح کرد: در این عملیات‌ها تعداد 16 نفر از اعضای اصلی باند‌های قاچاق مواد مخدر دستگیر و تعداد 7 دستگاه خودرو از اعضای این باند‌ها توقیف و پرونده آنان در حال رسیدگی و تحقیق است.

/
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان