ایلان ماسک تاریخ ارائه خودروی مدل Y به بازار را اعلام کرد

در آخرین جلسه سهامداران تسلا با ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت، وی اعلام کرد که تسلا انتظار دارد خودروی مدل Y را تا سال ۲۰۲۰ روانه بازار کند. طی این جلسه، از ماسک پرسیده شد که آیا هنوز هم آن ها قصد دارند تا سال ۲۰۱۸ سالانه ۵۰۰ هزار و از ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ نیز سالانه ۱ میلیون خودرو بسازند؟

ایلان ماسک تاریخ ارائه خودروی مدل Y به بازار را اعلام کرد

در آخرین جلسه سهامداران تسلا با ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت، وی اعلام کرد که تسلا انتظار دارد خودروی مدل Y را تا سال 2020 روانه بازار کند. طی این جلسه، از ماسک پرسیده شد که آیا هنوز هم آن ها قصد دارند تا سال 2018 سالانه 500 هزار و از 2018 تا 2020 نیز سالانه 1 میلیون خودرو بسازند؟

وی در پاسخ گفت بله اما ابتدا لازم است که مدل Y وارد خطوط تولید شود: «بله این کار را می کنم. فکر می کنم ما حوالی سال 2020 یا در حالتی ایده آل اواخر 2019 مدل Y را نهایی می کنیم و من فکر می کنم یک میلیون واحد کاملا شدنی است یا حتی بیشتر.»

بیش از 400 هزار نفر تا به امروز مدل 3 را پیش خرید کرده اند.

در ماه جولای سال گذشته بود که ماسک تایید کرد این شرکت قصد دارد SUV جدیدی تحت عنوان مدل Y به بازار عرضه کند. او طی این جلسه گفت که خودروی نام برده روی پلتفرم جداگانه ای نسبت به مدل 3 ساخته خواهد شد.

با توجه به اینکه آئودی، ولوو، مرسدس و دیگر شرکت ها نیز قصد دارند SUV خود را تا سال 2020 عرضه کنند، زمان بندی ماسک و تسلا منطقی به نظر می رسد.

تسلا قصد دارد تولید مدل 3 که یک سدان است را در ماه جولای آغاز کند و اواخر 2017 نیز آن ها را تحویل دهد. بیش از 400 هزار نفر تا به امروز مدل 3 را پیش خرید کرده اند که برای خودروهای سدان رقم شگفت انگیزی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر