پاری‌سن‌ژرمن با ۲۱۰ میلیون یورو پشت دروازه قلعه سیمانی؛

قدم زدن مالک قطری در مرکز خرید برنابئو/احتمال معاوضه نیمار با سه ستاره رئال مادرید

فصل نقل و انتقالات تابستانی هنوز به صورت رسمی کلید نخورده اما با توجه به پایان رسمی لیگ‌ها و روشن شدن تکلیف قهرمانی‌ها این فصل عملاً آغاز شده است.

سرویس ورزش مشرق – چند باشگاه بزرگ دنیا معمولاً سرنوشت خبرهای داغ نقل و انتقالاتی را تعیین می‌کنند. باشگاه‌هایی نظیر رئال مادرید، پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا، منچسترسیتی یا منچستر یونایتد، اینترمیلان و بایرن مونیخ. به لطف مالکان آسیایی روز به روز بر تعداد باشگاه‌های ثروتمند و تعیین کننده در این عرصه اضافه می‌شود و بازیکنان بزرگ دنیا بیش از پیش سطح توقع خود را در دستمزد هفتگی و سالیانه بالا می‌برند.

در صدر اخبار مشترک اسپانیایی – فرانسوی، به ضیافت‌های ویترینی مالکان ثروتمند دو باشگاه رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن برخورد می‌کنیم. دو باشگاهی که این روزها نام ابرستارگان خود را بر سر زبان‌ها انداخته و هر گاه درباره بازیکنی از تیمی دیگر حرف می‌زنند، تیتر اول روزنامه‌های آلمانی و ایتالیایی و حتی انگلیسی را نیز تغییر می‌دهند.

گرت بیل تصمیم خودش را گرفته و به رغم تمایلی که بارها بر آن تاکید داشته است، رئال مادرید را ترک خواهد کرد. احتمال رفتن بیل به تیم اول پاریس کم نیست و البته مالک قطری پاری‌سن‌ژرمن بر این نکته تاکید داشته که اگر بیل را استخدام کند، قطعاً نیمار را خواهد فروخت.

ترک پاریس توسط نیمار برزیلی هم قطعی به نظر می‌رسد و این روزها جدی‌ترین مشتری او در کمال شگفتی اهالی کاتالونیا، خود رئال مادرید است.

فلورنتینو پرس علاقه زیادی به نیمار نیمه مصدوم و منفور دارد و معتقد است که وی در لباس رئال مادرید دوباره احیا خواهد شد و زندگی تازه‌ای را این بار در لباس مادرید تجربه خواهد کرد اما هواداران رئال مادرید با قاطعیت رأی به خرید پوگبای پر حاشیه داده‌اند، آنها حاضرند حواشی زندگی شلوغ پوگبا را تحمل کنند اما نیمار برزیلی را در تیم خود نداشته باشند.

بیشتر بخوانید:

پاریسن ژرمن به‌دنبال جذب سه بازیکن رئال
 

خانه تکانی زیدان در رئال مادرید

مالک قطری تیم اول پاریس به کنایه به اکیپ فرانسه گفته که این روزها برای تفریح هم که شده در مرکز خرید برنابئو قدم می‌زند و این کنایه خشم روزنامه‌های مادریدی و اهالی باشگاه رئال مادرید را در پی داشته است.

برنابئو البته شاید همان مرکزی خریدی است که مالکان ثروتمند آسیایی، اینچنین دوستش دارند و خرید ابرستارگان رئال مادرید برایشان در حکم گواهی موفقیت در دنیای فوتبال حرفه‌ای است. اگر پرس نیمار را از پاری‌سن‌ژرمن خریداری کند، می‌تواند به جای پول نیمار حداقل 3 بازیکن خود را به مالک ثروتمند و عنابی پاری‌سن‌ژرمن تقدیم کند. بازیکن در ازای بازیکن و البته گرت بیل می‌تواند یکی از این سه بازیکن باشد.

هر چه باشد تبعید شدن به تیم دوم رئال مادرید اصلاً بهتر از درخشش در پاری‌سن‌ژرمن نیست.

ایسکو، بیل و کروس سه بازیکنی هستند که پاری‌سن‌ژرمن به دنبال آنها است و برای خریدشان فقط 210 میلیون یورو کنار گذاشته شده است و پرس می‌تواند هر سه را در ازای داشتن نیمار از دست بدهد، هرچند این چیزی نیست که هیأت امنای رئال مادرید را راضی کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان