ماهان شبکه ایرانیان

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری:

جهاد امروز تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از اطاله دادرسی در محاکم قضایی است

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه لازمه رشد و توسعه پایدار در بخش قضایی استفاده بهینه از منابع و امکانات و اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های مدون قوه قضاییه است گفت: جهاد امروز در قوه قضاییه تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از اطاله دادرسی در محاکم قضایی است.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، احمدرضا بهرامی سامانی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با کارکنان و قضات حوزه‌های قضایی بخش گندمان و بلداجی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ابراز امیدواری کرد که این ماه بزرگ مجالی برای تمرین بندگی و فرصتی جهت تبری از لذت‌ها و هوا‌های نفسانی باشد.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر رعایت نظم و قانون و احترام به حقوق شهروندی مراجعان، به موضوع ارتقاء سطح بهره وری در دستگاه قضایی اشاره و اظهار کرد: لازمه رشد و توسعه پایدار در بخش قضایی استفاده بهینه از منابع و امکانات و اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های مدون قوه قضاییه است.

وی با اشاره به شعار سال خاطر نشان کرد: تحقق شعار سال 98 نیازمند اجرای دقیق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و همت و تلاش مدیران و خدمتگزاران به مردم در همه نهاد‌ها به ویژه دستگاه قضایی است.

بهرامی رکن مهم اجرای عدالت و نظم و امنیت در جامعه را تعهد و جدیت کارکنان دستگاه قضایی در ارائه خدمت هر چه بهتر به شهروندان عنوان و بیان کرد: قوه قضاییه ملجأ و پناهگاه مردم ستمدیده در نظام اسلامی است و خدمت به این مردم توفیق بزرگی برای نهاد قضایی به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه جهاد امروز در قوه قضاییه تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از اطاله دادرسی در محاکم قضایی است؛ همکاری و هم افزایی هرچه بیشتر، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بین همکاران قضایی و اداری را گامی مهم در جهت پیشگیری از تخلفات و اشتباهات عنوان کرد.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در ادامه تعامل و همت جمعی جهت اجرای قاطع عدالت و حل مشکلات شهروندان را از وظایف اصلی دستگاه قضایی برشمرد و سپس به موضوع آسیب‌های اجتماعی در حوزه فضای مجازی اشاره و بیان کرد: گسترش روز افزون استفاده از اینترنت و شبکه‌های فضای مجازی موجب ایجاد برخی ناهنجاری‌ها و تعارضات فرهنگی در میان خانواده‌ها و جامعه شده و بر این اساس مدیریت هوشمندانه و هدفمند تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی از اوجب واجبات و یکی از وظایف مهم قوه قضاییه به شمار می‌آید.

وی در بخش پایانی سخنان خود اذعان کرد: هوشیاری و آگاهی همکاران نسبت به فضای مجازی امری ضروری است که می‌بایست همواره مورد توجه قرار گیرد.

در پایان این دیدار رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری از زحمات و تلاش‌های قضات و کارکنان این دو حوزه قضایی تقدیر کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان