قیمت سکه، طلا و ارز در روز شنبه

درحالی که بازار سکه و طلا هفته جاری را با کاهش قیمت آغاز کرده است، در بازار ارز نیز قیمت ارز در بانک‌ها و صرافی‌های بانکی نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است.

قیمت سکه، طلا و ارز در روز شنبه

به گزارش ایسنا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (شنبه) به چهار میلیون و 905 هزار تومان رسیده و هر گرم طلای 18 عیار نیز 446 هزار تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل چهار میلیون و 800 هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و 750 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 750 هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به 1278 دلار رسیده است.

نرخ ارز کاهش یافت

از سوی دیگر در بازار ارز، قیمت ارز در بانک‌ها و صرافی‌های بانکی نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است.

به گزارش ایسنا، بانک‌ها امروز (28 اردیبهشت) قیمت ارز را نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته کاهش دادند و هر دلار آمریکا را 14 هزار و 136 تومان خریدند.

همچنین قیمت خرید یورو نسبت به هفته گذشته با کاهش همراه شد و به زیر 16 هزار تومان رسید؛ به طوری که شعب ارزی بانک‌ها امروز هر یورو را 15 هزار و 773 تومان می‌خرند.

هر پوند انگلیس نیز امروز در شعب ارزی بانک‌ها به قیمت 17 هزار و 993 تومان خریداری می‌شود.

قیمت ارز مسافرتی

از سوی دیگر، قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها 16 هزار و 566 تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود 16 هزار و 900 تومان می‌رسد.

قیمت ارز در صرافی

صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نیز امروز هر یورو را به قیمت 16 هزار و 400 تومان می‌خرند و 16 هزار و 500 تومان می‌فروشند.

هر دلار آمریکا هم امروز در این صرافی‌ها کاهش قابل توجهی نسبت به هفته گذشته پیدا کرده و به قیمت 14 هزار و 450 تومان خریداری می‌شود و به قیمت 14 هزار و 550 تومان به فروش می‌رسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان