لپ‌تاپ جدید HP دو صفحه نمایش دارد

در این لپ‌تاپ جدید یک صفحه نمایش ۱۵ اینچ و یک صفحه نمایش ۶ اینچی طراحی شده که در قسمت بالای کیبورد قرار گرفته است. این ویژگی به افراد این امکان را می‌دهد که همزمان با بازی، به وب‌گردی و تماشای فیلم و یا شنیدن موسیقی بپردازند.

لپ‌تاپ جدید HP دو صفحه نمایش دارد

شرکت HP از لپ‌تاپ جدیدی با نام Omen X 2S رونمایی کرد که به شکل خاص برای عاشقان بازی‌های کامپیوتری طراحی و ساخته شده است؛ این لپ‌تاپ دو صفحه نمایش مجزا دارد.

در این لپ‌تاپ جدید یک صفحه نمایش 15 اینچ و یک صفحه نمایش 6 اینچی طراحی شده که در قسمت بالای کیبورد قرار گرفته است. این ویژگی به افراد این امکان را می‌دهد که همزمان با بازی، به وب‌گردی و تماشای فیلم و یا شنیدن موسیقی بپردازند.

افرادی که به طراحی کامپیوتری نیز می‌پردازند، می‌تواند محصول نهایی را روی مانیتور اصلی مشاهده کرده و بخش طراحی و تنظیمات رو صفحه‌نمایش دیگر ببینند.

در بخش پردازنده‌ها Omen X 2S دارای یک پردازشگر هشت هسته‌ای نسل نهم از نوع Intel Core i9 است و کارت گرافیکی Nvidia GeForce RTX 2080 Max-Q وظیفه پردازش تصویر در این محصول جدید HP را بر عهده دارد. این کارت گرافیکی جدید امکان پردازش فوق‌العاده سریع تصاویر را دارد و همین امر Omen X 2S را به یکی از بهترین محصولات برای طراحان و عاشقان بازی‌های کامیپوتری بدل کرده است.

علیرغم این کارایی‌های قابل توجه، لپ‌تاپ جدید HP طراحی بسیار زیبایی دارد و ضخامت آن تنها 22 میلی‌متر است. سیستم خنک‌کننده پیشرفته این لپ‌تاپ می‌تواند به خوبی وظیفه خنک کردن و پایین نگاه‌داشتن درجه حرارت دستگاه، هنگام بازی، طراحی و یا وب‌گردی را انجام دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر