مرگ ناگهانی مرد جوان حین عمل کاشت مو! +عکس

رکنا: مرد جوان اسپانیایی که از جراحان خواسته بود سرش را به سبک موی سر وین رونی بکارند، حین عمل در اثر ایست قلبی جان خود را از دست داد. "رافائل بولادو مارینو" لحظاتی پس از تزریق داروی بی‌حسی و در اثر حمله قلبی جانش را از دست داد. این اتفاق در کلینیک درمیتیک (Dermitek) در شهر بیلبائو اسپانیا رخ داد.

مرگ ناگهانی مرد جوان حین عمل کاشت مو!


این مرد جوان که اهل مالیانو بود برای آنکه بتواند سرش را به سبک وین رونی، ستاره سابق فوتبال انگلیس بکارند، به بیلبائو سفر کرده بود. بنا به گزارش رسانه‌های محلی اسپانیا قربانی پس از آنکه توسط جراحان اتاق عمل داروی بی‌حسی دریافت کرد پیش از آغاز عمل دچار حمله قلبی شد. او سپس به بیمارستان منتقل گردید، اما اعلام شد که جانش را از دست داده است.
کلینیک درمیتیک که سابقه پنج ساله در کاشت مو دارد به رسانه‌های محلی گفت که هنوز مشخص نیست آیا داروی بی‌حسی موجب حمله قلبی شده است؟ بنا به اعلام این کلینیک پزشکانی که قرار بود کاشت موی این مرد جوان را انجام دهند کاملاً تحت تاثیر این اتفاق نادر قرار گرفته‌اند؛ اتفاقی که تاکنون در این کلینیک سابقه نداشت.

مرگ ناگهانی مرد جوان حین عمل کاشت مو!


مرگ این مرد جوان با واکنش یکی از اعضای انجمن حمایت از بیماران اسپانیا همراه بود. "ماریا دل کارمن ادان" طی نامه‌ای درخواست کرد که این حادثه به عنوان یک جرم تلقی و با عوامل آن برخورد شود. او در این نامه تاکید کرد که مرگ این مرد جوان ممکن است در اثر تزریق زیاد داروی بی‌حسی یا عدم کنترل فرآیند پیش از عمل رخ داده باشد.
گفتنی است؛ هنوز مشخص نیست آیا تحقیقات جنایی در مورد مرگ این جوان آغاز شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان