سی‌ان‌ان:

مشاوران تندرو در حال تضعیف موقعیت ترامپ هستند

پایگاه شبکه خبری «سی‌ا‌ن‌ان» در گزارشی به موضع‌گیری‌های مشاوران رئیس جمهور آمریکا پرداخته و می‎نویسد که این مشاوران در حال تضعیف موقعیت دونالد ترامپ هستند.

مشاوران تندرو در حال تضعیف موقعیت ترامپ هستندبه گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، پایگاه شبکه خبری «سی‌ان‌ان» در گزارشی با عنوان: مشاوران تندرو در حال تضعیف موقعیت ترامپ هستند» به برخی اظهار نظر‌های «جان بولتون در زمان ریاست جمهوری «جورج بوش» پرداخته و می‌نویسد: «جان بولتون» سال 2002 و نه اکنون، زمانی که معاون وزیر خارجه بود، و نه مشاور امنیت ملی، و نه ایران و نه ونزوئلا بلکه درباره عراق گفت که رئیس جمهور به طور قابل ملاحظه‌ای موضع خود را آشکار کرده و طی هفته‌ها و ماه‌ها ما خواهیم دید آنچه را که باید ببینیم.

سی‎ان‎ان می‎نویسد: اکنون و پس از گذشت 17.5 سال دولت ترامپ درگیر اقدامی است که جورج بوش در آن زمان آغاز کرده است؛ و آن‌ها هنوز با این بحران درگیر هستند و بسیاری دیگر از بحران‌ها. با شخصیت‌هایی آشنا. یک تفاوت کلیدی این است که ترامپ موضع خود را به صورت برجسته‌ای آشکار نکرده و سیاست خارجی را رها کرده تا به طور متزلزلی از سوی تعدادی از جمهوری‌خواهان جنگ طلب مورد بحث قرار گیرد.

این پایگاه در ادامه به اخبار گوناگونی که طی هفته گذشته از سوی رسانه‌های آمریکا درباره تنش میان واشنگتن و تهران منتشر شد پرداخته و می‌نویسد: آنچه که از حلقه درونی دولت ترامپ نمایان می‌شود اغلب تصویری از یک رئیس جمهور است که مشاوران آن حالت متغیر او را به عنوان فرصتی یافته‌اند تا از آن برای دنبال کردن طرح‌های خود استفاده کنند.

سی‌ان‌ان در بخش دیگری به برخی مواضع اعلام شده از سوی نزدیکان ترامپ مانند «مایکل فلین»، «رکس تیلرسون»، «جیمز متیس» و ... اشاره کرده و می‎گوید: شخصیت‌ها عوض می‌شوند، اما مشخص نیست که هدف این سیاست پایدار چیست یا چه بوده است. نه تنها در خاورمیانه بلکه در درباره آمریکای جنوبی نیز اینچنین است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان