بررسی ویدیویی دیجیاتو: ال جی جی ۶

شرایط و عملکرد هر دو تولید کننده ی بزرگ موبایل در کشور کره امسال به یکدیگر شبیه بود. سامسونگ که پس از عرضه ی نوت ۷ با مشکلات عدیده مواجه شده بود با پرچمدار بعدی تلاش کرد دل کاربران را دوباره به دست آورد و ال جی هم پس از مدتی آزمون و خطای ناموفق و تجربه ی شکست های پیاپی می خواهد با پرچمدار جدید از نو شروع کند.

بررسی ویدیویی دیجیاتو: ال جی جی 6

شرایط و عملکرد هر دو تولید کننده ی بزرگ موبایل در کشور کره امسال به یکدیگر شبیه بود. سامسونگ که پس از عرضه ی نوت 7 با مشکلات عدیده مواجه شده بود با پرچمدار بعدی تلاش کرد دل کاربران را دوباره به دست آورد و ال جی هم پس از مدتی آزمون و خطای ناموفق و تجربه ی شکست های پیاپی می خواهد با پرچمدار جدید از نو شروع کند.

اما مهم ترین نقطه ی اشتراک این است که هر دو شرکت در پرچمدار امسال، روی صفحه نمایش تمرکز داشته و نسبت تصویر جدید و غیر معمول را مورد استفاده قرار داده اند. ال جی جی 6 حالا به لطف تغییر نسبت تصویر یکی از کوچک ترین موبایل های 5.7 اینچی به حساب می آید و ضمناً اولین پرچمدار فلزی و مقاوم در برابر آب این شرکت است.

پیش از این بررسی کامل دستگاه را در دیجیاتو مطالعه کردید، از شما دعوت می کنیم برای آشنایی بیشتر با عملکرد و خصوصیات محصول، بررسی ویدیویی ال جی جی 6 را نیز در ادامه مشاهده بفرمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر