رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی تاکید کرد

برطرف کردن نقاط حادثه خیز در ۳ محور مواصلاتی آذربایجان شرقی

حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی بر برطرف کردن نقاط حادثه خیز جاده‌های این استان تأکید کرد.

برطرف کردن نقاط حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی زنجان_تبریز،  اهر_تبریز و تبریز_ارومیهبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان؛ در راستای تحقق اهداف پیش بینی شده در اصل 156 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در خصوص پیشگیری از وقوع جرم و به منظور ایجاد هماهنگی و تعامل بین دستگاه‌ها و استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌های مسئول و مدیریت امر پیشگیری، اولین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان آذربایجان شرقی در سال 1398 با حضور رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی تشکیل شد.


در این جلسه رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی با اشاره به وقوع تصادفات رانندگی و تلفات انسانی به ویژه در محور‌های مواصلاتی زنجان به تبریز، اهر- تبریز و تبریز- ارومیه (جاده جزیره اسلامی)، بر برطرف کردن نقاط حادثه خیز جاده‌های استان تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری پیشگیری از وقوع تصادفات رانندگی را وظیفه همه دستگاه‌های استان دانست و از تمام دستگاه‌های مسئول خواست تا به وظایف خود به نحو احسن عمل کنند.


وی در حاشیه جلسه با اشاره به سهم قابل توجه عامل انسانی در بروز تصادفات رانندگی بر ضرورت رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان خودرو‌ها که عامل اساسی و بازدارنده‌ای در پیشگیری از وقوع تصادفات رانندگی است تأکید کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان