در واکنش به اظهارات یک کارشناس؛

۲۰ میلیون بشکه نفت از میدان مشترک آذر استخراج شد

20 میلیون بشکه نفت از میدان مشترک آذر استخراج شد
به گزارش شرکت مهندسی و توسعه نفت، تورج دهقانی، مدیرعامل شرکت متن از تکمیل تأسیسات میدان نفتی آذر 2 ردیف مجزا در سال جاری خبر داد و گفت: با این اقدام تولید از این میدان مشترک به روزانه 65 هزار بشکه نفت خام خواهد رسید.
به گفته وی، همزمان با تکمیل فعالیت های باقیمانده اجرایی، عملیات پیش راه‌اندازی تأسیسات این واحد نفتی با هدف تسریع در بهره‌برداری و تقلیل دوره عملیات پیش راه‌اندازی این سایت نفتی در دستور کار قرار گرفته است.
به گفته وی، تیم تخصصی که سابقه‌ فعالیت های مشابه در سایر پروژه‌های نفتی و گازی را در کارنامه خود دارند، در سایت میدان نفتی آذر مستقر و مشغول انجام فعالیت های مربوطه هستند.
دهقانی ابراز امیدواری کرد: چند ماه آینده با تکمیل فرآیند ساخت کالاهای باقیمانده و انتقال آن به این میدان، اهداف مربوط به توسعه میدان نفتی آذر به سرانجام برسد.
میدان نفتی آذر یکی از میدان‌های نفتی ایران که در شرق شهرستان مهران استان ایلام واقع شده‌است. مخزن این میدان با میدان نفتی بدرای کشور عراق مشترک بوده و در امتداد شمال غربی میدان مستقل چنگوله واقع شده، این میدان دارای 2 میلیارد و 500 میلیون بشکه نفت خام درجا است و میزان نفت قابل استحصال از این میدان 400 میلیون بشکه نفت برآورد می‌شود.
اقتصام**4018 **1559
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان