تازه‌ترین تحولات سوریه

عملیات نیروهای سوری علیه مواضع تروریست‌ها در حماه و ادلب

نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات علیه مواضع تروریست‌ها در مناطق مختلف این کشور، پایگاه‌ها و مقر‌های آنها را در ادلب و حماه هدف قرار دادند.

 ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها در حماه و ادلب را درهم کوبیدبه گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ عملیات ارتش سوریه علیه مواضع تروریست‌ها در مناطق مختلف این کشور همچنان ادامه دارد.

عملیات ارتش سوریه در استان «ادلب» روز یکشنبه نیز ادامه دارد. درگیری میان نیرو‌های ارتش سوریه و تروریست‌ها در محور روستای «تل السلطان» با شدت در جریان است.

از سوی دیگر همانطور که مرکز مصالحه روسیه در سوریه اعلام کرده بود تروریست‌ها ضمن استفاده از گاز‌های سمی تلاش دارند ارتش سوریه را متهم به حملات شیمیایی کنند. یک رسانه خبری نزدیک به گروه تروریستی «تحریرالشام» ادعا کرد که نیرو‌های سوریه از گاز کلر در حمله به منطقه «کابانا» در لاذقیه استفاده کرده‎اند.

وزارت دفاع روسیه پیشتر در مورد توطئه تروریست‌ها برای متهم کردن روسیه و سوریه در مورد استفاده از تسلیحات شیمیایی علیه غیرنظامیان هشدار داده بود.

غرب استان «حماه» نیز از دیگر مناطقی است که ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها را در آن منطقه زیر آتش گرفته است.

جنگنده‌های ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها در روستای «جب سلیمان» در حومه شمالی حماه را هدف قرار دادند.

یگان موشکی ارتش سوریه نیز موفق شد مواضع تروریست‌ها در روستای «زکات» در شمال حماه را در هم کوبیده و خسارات و تلفاتی رابه آنان وارد کند.

یک منیع نظامی نیز در گفتگو با سانا از انجام عملیات پاکسازی بقایای تروریست‌ها در منطقه «الثنایا» در حومه دمشق خبر داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان