اوکتاویو: به خاطر بالا رفتن پرچم ایران خوشحال می‌شدم/ باید خیلی اضطراری ایران را ترک کنم

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پیش از ترک ایران در صحبت‌های بیان کرد که که با وجود برگشت به برزیل همیشه برای حمایت از تیم ملی ایران آماده است.

اوکتاویو: به خاطر بالا رفتن پرچم ایران خوشحال می‌شدم/  باید خیلی اضطراری ایران را ترک کنم

به گزارش ایسنا، مارکو اوکتاویو، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ساحلی ایران اظهار کرد: می‌خواهم درباره تاریخچه‌ای که از سال 2012 در ایران داشتم صحبت کنم. درباره توسعه فوتبال ساحلی. روزهای بسیار زیبایی در اینجا با هم داشتیم. در مدت فعالیت در ایران 16 عملکرد خوب داشتیم و 16 مقام برای ایران کسب کردیم. تعداد دفعات زیادی به خاطر بالا رفتن پرچم ایران خیلی خوشحال شدم. ما حتی دو جام بین قاره‌ای به دست آوردیم و در کل توانستیم تیم‌های برزیل، ایتالیا، روسیه و اسپانیا را شکست بدهیم.

او ادامه داد: پس ما ثابت کردیم تیم دوم جهان هستیم. همگی به تیم ما احترام بسیار زیادی می‌گذارند. از حمایت‌های دپارتمان فوتبال ساحلی و فدراسیون فوتبال که همیشه به تیم ما اعتقاد داشتند و همه تلاش‌شان را کردند تشکر می‌کنم. ما احترام زیادی در سطح جهان به دست آوردیم. بسیاری از بازیکنان ما در مسابقات لیگ اروپا به خدمت گرفته می‌شوند؛ و بازیکنان ایرانی زیادی را می‌بینیم که عناوین بین‌المللی زیادی مثل بهترین دروازه‌بان جهان و بهترین بازیکن جوان جهان را به دست آورده‌اند. به این دستاوردها افتخار می‌کنم.

اوکتاویو در پایان بیان کرد: باید به نکته‌ای اشاره کنم که از گفتن آن بسیار ناراحتم. این که باید خیلی اضطراری ایران را ترک کنم چون یک مشکل جدی خانوادگی در برزیل برای من پیش آمده است. اما در آینده همیشه با شما خواهم بود و هر زمان که دپارتمان فوتبال ساحلی نیاز به کمک من داشته باشد برای حمایت از تیم ملی فوتبال ساحلی ایران آماده و با انگیزه خواهم بود. امیدوارم به زودی شما را ببینم. دوست‌تان دارم و خداحافظ.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان