کاهش ۸۰ درصدی تصادف اتوبوس های بین شهری با استفاده از دوربین های کنترلی

بسیاری از تصادف‌ها و حوادث اتوبوس‌های مسافربری، ناشی از تخلفات رانندگان آن‌ها بوده است. قرار گیری یک دوربین کوچک، آن هم در نیم متری راننده، از او امکان هر تخلفی را می گیرد و از تعداد تصادف اتوبوس های جاده ای کاسته است

کاهش 80 درصدی تصادف اتوبوس های بین شهری با استفاده از دوربین های کنترلی

بسیاری از تصادف‌ها و حوادث اتوبوس‌های مسافربری، ناشی از تخلفات رانندگان آن‌ها بوده است. قرار گیری یک دوربین کوچک، آن هم در نیم متری راننده، از او امکان هر تخلفی را می گیرد و از تعداد تصادف اتوبوس های جاده ای کاسته است.
سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راه کشور تمام اتوبوس‌های جاده‌ای از سیستم دوربین جلوی راننده برخوردار هستند.
رئیس پلیس راه کشور افزود: کاملا این سیستم در کاهش تصادفات جاده ای نقش داشته است و نسبت به چند سال گذشته بیش از 80 درصد تصادفات کاهش یافته است.

تصادف اتوبوس

وی درباره میزان استقبال مردم و رانندگان از این سیستم گفت: دوربین جلوی راننده از سوی مردم، رانندگان و شرکت‌ها مورد استقبال قرار گرفته است.
سردار حمیدی با بیان اینکه مردم به کمتر شدن زمان سفر و ایمنی بیشتر رضایت دارند، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات  رانندگان رفع شده است و مدیران شرکت‌ها  از نظارتی که بر خودرو های خود در مسیر دارند، راضی هستند.
این دوربین ها تمام تخلفات را ثبت می کند و راننده خاطی متوقف می شود؛ ضمن اینکه رانندگان اتوبوس ها نیز بعد از هر سه ساعت رانندگی ، باید 15 دقیقه استراحت و از رانندگی خودداری کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان