ماهان شبکه ایرانیان

گزارش یک موسسه پژوهشی؛

افزایش ۱۵۹درصدی اپلیکیشن‌های آلوده به تبلیغات

به گزارش زددی نت، یافته‌های مؤسسه پژوهشی eMarketer نشان می‌دهد در سال 2019 در حدود 87 میلیارد دلار صرف تبلیغات از طریق گوشی‌های هوشمند در ایالات متحده شده است. این رقم بیش از دو سوم کل هزینه انجام شده در حوزه تبلیغات دیجیتال در آمریکا را به خود اختصاص می‌دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، همچنین در سال 2018 میلادی برای اولین بار هزینه‌های صرف شده برای تبلیغات از طریق گوشی‌های هوشمند از هزینه تبلیغات تلویزیونی فراتر رفت.

یکی از عوامل این رشد سریع، سرمایه گذاری برای طراحی اپلیکیشن‌هایی است که در محیط داخلی آنها تبلیغات متنوعی نمایش داده می‌شود. انتظار می‌رود رقم صرف شده در این حوزه تا سال 2021 به 201 میلیارد دلار برسد.

این رشد به معنای افزایش قابل توجه اپلیکیشن‌هایی است که حاوی آگهی‌های مخفی هستند و این آگهی‌ها بدون جلب رضایت کاربران برای افراد مختلف نمایش داده می‌شوند. بر اساس همین بررسی تعداد اپلیکیشن‌های آلوده به آگهی‌های مخفی و مزاحم در سال 2018 نسبت به سال 2017 برابر با 159 درصد افزایش یافته است. از مجموع این نوع اپلیکیشن‌ها حدود 57 درصد از آنها، بازی یا ابزار کاربردی هستند.

البته باید توجه داشت بررسی دیگری توسط مؤسسه تحقیقاتی DoubleVerify نشان می‌دهد 50 درصد از آگهی‌های طراحی شده برای مشاهده در گوشی‌های هوشمند هرگز دیده نمی‌شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان