میزان گزارش می‌دهد

رسیدگی به پرونده قتلی که رضایت شاکی را به همراه داشت / متهم: تقاضای بخشش دارم

متهمی که در خصوص قتل یک زن به قصاص محکوم شده بود، با رضایت اولیای دم، برای رسیدگی به اتهام اخلال در نظم و امنیت جامعه با بیم تجری به دلیل ارتکاب قتل عمد در شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شد.

رسیدگی به پرونده قتلی که رضایت شاکی را به همراه داشتبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، صبح امروز محکومی که از تاریخ 16 خردادماه سال 92 به اتهام قتل عمد دستگیر و در ادامه به قصاص محکوم شده بود برای رسیدگی به اتهام اخلال در نظم و امنیت جامعه با بیم تجری به دلیل ارتکاب قتل عمد در شعبه 10 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی قربان زاده حاضر شد.

در ابتدای جلسه دادگاه، قاضی قربان زاده ضمن تفهیم مواد 193، 194، 354 و 396 قانون آیین دادرسی کیفری به متهم از نماینده دادستان خواست تا توضیحات خود را ارائه کند.

در ادامه نماینده دادستان اظهار کرد: با توجه به اینکه محکوم علیه به قصاص محکوم شده و اولیای دم رضایت خود را اعلام نموده اند، از باب اتهام اخلال در نظم و امنیت جامعه با بیم تجری از لحاظ ارتکاب قتل عمد تقاضای تعزیر مناسب را دارم.

قاضی قربان زاده در ادامه از متهم خواست تا در جایگاه قرار گیرد و خود را معرفی کند.

رئیس شعبه 10 دادگاه کیفری یک استان تهران پس از اینکه متهم خود را معرفی کرد ضمن تفهیم اتهام به وی گفت: شما متهم هستید به اخلال در نظم و امنیت جامعه با بیم تجری به دلیل ارتکاب قتل عمد و از آن جایی که توانستید رضایت اولیای دم را جلب کنید بنابراین قصاص منتفی و جنبه عمومی قتل عمد مطرح می‌شود که توسط نماینده دادستان طرح گردید، در این خصوص چه دفاعی دارید؟

متهم ضمن اظهار ندامت گفت: از دادگاه تقاضای بخشش دارم.

قاضی قربان زاده ضمن تفهیم مجدد اتهام از متهم خواست تا آخرین دفاع خود را ارائه کند.

متهم نیز در آخرین بخش دفاعیات خود گفت: از آنجایی که بودن در زندان برای من آموزنده بوده است تقاضای بخشش دارم.

رئیس شعبه 10 دادگاه کیفری یک استان تهران در پایان ختم جلسه را اعلام کرد و گفت: رای دادگاه پس از صدور ابلاغ خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان