دستگیری صدها نفر از اعضای باند مواد مخدر در انگلیس؛ سوءاستفاده باندهای مواد مخدر در انگلیس از نوجوانان و کودکان

پلیس همزمان با کاهش توزیع کنندگان مواد مخدر در این کشور از دستگیری نزدیک به ۶۰۰ نفر از اعضای باند مواد مخدر در سراسر این کشور خبر می‎دهد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، سازمان جرائم ملی انگلیس اعلام کرده که طی هفته گذشته در حدود 600 نفر از اعضای باند مواد مخدر در سراسر انگلیس دستگیر شده‎اند.
 
اعضای این باند از کودکان برای توزیع مواد مخدر در مناطق روستایی سوء استفاده می‌کردند.

به گزارش دیمند نیوز، نیرو‌های پلیس انگلیس در پی این عملیات مواد مخدر کوکائین به ارزش 176.780 یورو، کراک به ارزش 36.550 یورو، هروئین به ارزش 17.950 یورو و 46 اسلحه را مصادره کردند.

سازمان جرائم ملی انگلیس تخمین زده است که در حدود 2 هزار باند شهری از افراد جوان برای فروش مواد مخدر در شهر‌های کوچک‌تر سوء استفاده می‌کنند. سخنگوی این سازمان مقابله با باند‌های مواد مخدر را یک اولویت اجرای قانون ملی اعلام کرده است.
 
 
دستگیری 600 نفر از اعضای باند مواد مخدر در انگلیس/ 2 هزار باند فروش مواد مخدر در شهر‌های کوچک انگلیس

پلیس انگلیس در چندین عملیات از تاریخ 13 تا 20 می(23 تا 30 اردیهشت) 500 نفر مرد و 86 نفر زن را که در باند‌های توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند دستگیر کرده است.
 

در میان افرادی که در این عملیات‌ها بازداشت شده اند 30 نفر قربانیان بالقوه‌ای وجود داشته که برای بردگی و قاچاق انسان در این باند‌ها مورد سوء استفاده قرار می‌گرفتند.

هفته گذشته 3 فروشنده مواد مخدر که در لندن و کنت از نوجوانان آسیب پذیر بودند برای توزیع مواد مخدر کراک، کوکائین و هروئین زندانی شدند.
 
 
دستگیری 600 نفر از اعضای باند مواد مخدر در انگلیس/ 2 هزار باند فروش مواد مخدر در شهر‌های کوچک انگلیس

از دیگر باند‌های توزیع مواد مخدر 2 برادر در بیرمینگهام بودند که به طور شبکه‌ای مواد مخدر کوکائین و کراک را در هیریدفورد توزیع می‌کردند. عملیات پلیس انگلیس در روز اول ماه می(11 اردیبهشت) ‌منجر به دستگیری 24 نفر و باند‌ها در مناطق نیوکاسل، نورویچ، گلاسکو و لندن شد.

مدیر انجمن کودکان انگلیس می‎گوید که داستان‌های تکان دهنده‌ای از کودکان شنیده می‌شود که با وعده‌های دروغین مورد سوء استفاده جنسی قرار می‌گیرند و کاخ رویا‌های آن‌ها خیلی زود به کابوسی تلخ مبدل می‌شود.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان