حاشیه‌های ریز و درشت در باشگاه محبوب تراکتور

تبریز محله بروبیا

دنیای اقتصاد : باشگاه تراکتورسازی تبریز در هفته‌های اخیر مملو از اتفاقات مختلف و البته حاشیه‌ساز بوده است

پس از پایان لیگ و رفتن لیکنز مربی بلژیکی این تیم از ایران، برخی از رسانه‌ها اعلام کردند او برای همیشه کشورمان را ترک کرده است. در ادامه تحرکات این باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید نیز این اخبار را تایید می‌کرد. ابتدا اعلام شد علی دایی مد نظر آنها است، ولی خیلی زود خبر رسید مذاکرات آنها به بن‌بست رسیده است. بلافاصله اما یک نام جدید برای نیمکت فنی این تیم بر سر زبان‌ها افتاد: جواد نکونام. حالا ظاهرا بازیکن سابق تیم‌ملی که پیش از این تجربه تقریبا موفقی در نساجی داشت  مد‌نظر مدیران تراکتورسازی قرار گرفته است. نکونام یکشنبه شب با مدیران این تیم و البته نماینده استان در مجلس دور یک میز ضیافت افطاری نشست و در همین حال گفت‌وگو‌ها برای پذیرش هدایت این تیم انجام شد. موضوع زمانی عجیب‌تر شد که نماینده شهر تبریز درمجلس گفت «قرارشد نکونام برای قهرمانی تراکتورسازی به ما برنامه بدهد!» همین اظهارنظر باعث شد تا برخی انتقاد کنند که چرا یک نماینده مجلس باید تا این حد درمعادلات یک باشگاه دخالت کند.

احمد علیرضا‌بیگی اما ساعتی بعد پس از بالا گرفتن  انتقاد‌ها حرفش را این‌گونه تصحیح کرد که او نقشی دراین مذاکرات نداشته و طرف مذاکره با نکونام نبوده است. وی البته تایید کرد نکونام به حضور در تراکتورسازی تمایل دارد. این مذاکرات و صحبت‌های علنی درحالی مطرح شده که لیکنز هنوز با این باشگاه قرارداد دارد و طرح این مسائل می‌تواند موجب مشکلاتی برای این تیم شود به همین دلیل است که الیاسی مدیرعامل این باشگاه تاکید کرده لیکنز فعلا سرمربی رسمی تراکتورسازی است. اما درحالی‌که مدیران تراکتورسازی درحال انجام مذاکرات برای تعیین سرمربی هستند انتشار یک پست از سوی مسعود شجاعی فضای این تیم را ملتهب کرد. او یکشنبه شب با انتشار یک متن بلند که از فحوای کلام آن معنی «خداحافظی» از این تیم تعبیر می‌شد طرفداران تراکتور  را شوکه کرد.

این درحالی است که مسعود قرارداد 3 ساله با این تیم دارد و دو سال دیگر از این قرارداد باقی مانده است. این اتفاق همزمان با اوج‌گیری مذاکرات با نکونام انجام شد تا خیلی‌ها از رفتار مسعود متعجب شوند چون این دو سابقه دوستی زیادی با یکدیگر دارند. البته الیاسی مدیرعامل تراکتورسازی درگفت‌وگو با یک شبکه تلویزیونی تاکید کرد اجازه نخواهند داد شجاعی از این تیم جدا شود. درحالی‌که هنوز مشخص نیست دلیل این کار شجاعی چیست اما شاید این اتفاق نقطه آغاز حواشی جدید برای تیم تبریزی باشد چراکه احتمالا برخی از دیگر بازیکنان هم  در ادامه عطای کار را به لقایش ببخشند و از ترکیب سرخ‌پوشان تبریزی جدا شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان