در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

افزایش ظرفیت ۲۰ هزار نفری مراکز نگهداری معتادین متجاهر در استان تهران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران از افزایش ظرفیت نگهداری معتادین متجاهر به ۲۰ هزار نفر خبر داد.

افزایش ظرفیت 20 هزار نفری مراکز نگهداری معتادین متجاهر در استان تهران

افزایش ظرفیت 20 هزار نفری مراکز نگهداری معتادین متجاهر در استان تهرانمحمد علی اسدی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با ظرفیت مراکز نگهداری معتادین متجاهر در استان تهران، اظهار کرد: براساس آخرین آمار در استان تهران حدود 15 هزار معتاد متجاهر وجود دارد.

وی افزود: از سال‌های گذشته اقدامات خوبی در زمینه جمع آوری معتادان صورت گرفت که در استان تهران حدود 8 هزار ظرفیت برای نگهداری این افراد فراهم شده بود.

اسدی در ادامه گفت: براساس تفاهم نامه‌ای که با سپاه پاسداران منطقه شفافویه و ناجا صورت گرفت هم اکنون ظرفیت مراکز نگهداری از معتادان به 14 هزار و 500 نفر افزایش یافته است.


بیشتر بخوانید: تهران میزبان 15 هزار معتاد متجاهر


وی بیان کرد: تمام معتادانی که در محله‌ها و منازل قابل مشاهده هستند و موجب اذیت و آزار و آلودگی بصری برای مردم می‌شوند برای این افراد خدمات درمانی ارائه می‌دهیم که براساس پیش بینی‌ها در استان تهران ظرفیت 20 هزار نفر ایجاد شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران تصریح کرد:خدمات درمانی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد اشتغال برای معتادان متجاهری که در مراکز ترک اعتیاد هستند در اولویت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان