معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران:

فعالیت‌های فرهنگی با نگاهی نوگرایانه انجام شوند

نشست هم‌اندیشی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیرکل و رؤسای ادارات اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران با محوریت بررسی فعالیت‌ها، اقدامات و انتظارات موجود برگزار شد.

فعالیت‌های فرهنگی با نگاهی نوگرایانه انجام شوند

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد در این جلسه با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) و تقدیر از زحمات و خدمات صورت گرفته در اداره کل اسناد و انتشارات گفت: برای انجام فعالیت‌ها باید از تمام ظرفیت‌های داخل و خارج از سازمان استفاده کرد به‌خصوص در بحث ظرفیت‌های خارج از سازمان باید به سازمان‌های مردم‌نهاد و سازمان‌هایی که ظرفیت‌های خوبی از نظر منابع انسانی دارند توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به انتقال موزه‌های شهدا به اداره کل اسناد و انتشارات بیان کرد: همان‌طور که باید در تمام فعالیت‌های فرهنگی با دید نوگرایانه به موضوعات نگاه شود، در مورد موزه‌های شهدا در تهران و استان‌ها نیز باید با همین نگاه نوگرا به پیش برویم.

حجت‌الاسلام کاویانی راد درباره شرایط حوزه نشر این اداره کل گفت: در خصوص شرایط مجلات به‌خصوص مجله شاهد یاران باید استانداردها، جزئیات و محتوا برای انتشار این مجلات مشخص شود.

در ادامه رحیم نریمانی مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این جلسه گفت: برنامه‌های این اداره کل بر اساس مطابقت با بودجه تنظیم می‌شوند و به همین برنامه‌هایی عملیاتی هستند. خوشبختانه نیروهای فعال در این اداره کل نیروهایی باتجربه هستند که این مسئله نیز در پیشبرد اهداف به ما کمک می‌کند. یکی از سیاست‌های کلان ما در اداره کل اسناد و انتشارات ارائه محتوای تولیدی به‌صورت آزاد به تمام مخاطبان است و اعتقاد داریم اطلاعات باید به بهترین شکل به دست مردم برسد. سیاست اصلی دیگر استفاده از ظرفیت‌های سایر دستگاه‌هاست و بر همین اساس باید ارتباطات با سایر دستگاه‌ها افزایش یابد. همچنین تبلیغات و ترویج از دیگر سیاست‌های این اداره کل است.

وی با اشاره به تغییرات فضای تولید محتوا به حوزه الکترونیکی گفت: همسو با پیشرفت‌های اینترنت و فضای مجازی باید از رسانه‌های مکتوب به سمت رسانه‌های مجازی حرکت کنیم. همچنین باید با حوزه‌هایی که در بازار فرهنگی و رسانه‌ای کشور نقش پررنگی دارند ارتباط داشته باشیم.

در این نشست رؤسای ادارات اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به ارائه گزارش عملکرد و فعالیت‌های حوزه‌های تخصصی خود پرداختند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان